C_arola schreef:Ik dacht dat je vanaf 25,- euro aan boodschappen daar een half uur gratis mocht staan, dit is helemaal mooi meegenomen.
Bedankt voor de tip, ik zag rundervinken die ik net nodig heb voor een recept, even kijken of ik ga bellen of er vroeg langs ga.
Was het nog gelukt bij de Deen? Ben er vandaag zelf ook nog even geweest. Niet voor de dinsdagacties maar bij de gewone weekaanbiedingen zaten wel een aantal interessante dingen. Zo zat ik al een paar keer te kijken naar de Sourcy Komkommer maar nog nooit gekocht. Hadden ze nu voor 50 cent (literfles) ja daar wil ik het wel voor proberen! Verder aardappelen, bloemkool, blok kaas, pijnboompitten.
De Zaanse mayonaise was ook in de aanbieding. Viel me op dat deze bij de AH nu 79 cent is, maar er blijken nu gewone en XL tubes in omloop te zijn. Gewone is 180ml en kost bij Deen normaal 65 cent nu voor 40 cent. De XL is 210 ml en kost bij AH dus 79 cent. Heb mooi 5 tubes meegenomen bij Deen. Ze zijn tot November goed dus dat komt wel op hier. Een grote pot is misschien goedkoper, maar ik ben best wel een miep, als het te lang open staat/ligt hoef ik het niet meer. Dus dan zijn losse tubes ideaal
Omdat ik precies wist wat ik nodig had waren we zo snel klaar dat we maar 40 cent parkeergeld hoefden te betalen terwijl we 1,40 vergoed kregen. Dat is helemaal mooi meegenomen
Verder nog een andere bespaaractie. Ik had een poosje geleden naar de Pattex Renew staan kijken, dit kan je over de siliconen kitranden in de douche heen doen zodat je ze op kunt knappen zonder de oude kit er eerst uit te slopen. Toen gedacht van nou ja komt wel een keer als we er tijd voor hebben zie ik wel weer. Zie ik nu net dat hij in de 100% refund actie van Pattex zit! Maximaal 3 per persoon/gezin dus heb er net mooi 3 opgehaald en zo even indienen. Duurt bij Pattex wel een aantal weken voor het geld retour komt, maar dat vind ik op zich niet erg. Ze doen het keurig netjes en is gewoon online in te dienen dus ik vind het prima.