Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Pfffff, het is gigantisch stressen hier: [LZP] Juristen hier? Probleem met woningoverdracht...
iemand tips en/of suggesties?
Liselot schreef:Pfffff, het is gigantisch stressen hier: [LZP] Juristen hier? Probleem met woningoverdracht...
iemand tips en/of suggesties?
Liselot schreef:juridisch loket heb ik al gebeld, hun zeggen dat ik een aangetekende brief moet verzenden met de passeerdatum er in, alle feiten op een rij en dat ik hun aansprakelijk stel voor schade die ik lijdt
maar of het daar nou heel veel beter van wordt
_Nelleke_ schreef:Relaxed schreef:Hehe eindelijk dit topic gevonden, ik wist dat ie er was, maar moest ff zoeken
Zoals het nu lijkt hebben we een huis gekocht, woensdag voorlopig koopcontract getekend, dus morgen loopt onze bedenktijd af. So far so good.. Ware het niet dat die mensen in scheiding liggen en dit huis de veiling op zou, staat voor donderdag as gepland. Mondeling zijn er allemaal toezeggingen dat we het huis mogen kopen (bank, notaris en curator zijn akkoord) en dus niet meer geveild wordt, maar nog niks is zeker.. Nu kwamen ons vrijdag ook nog brieven onder ogen dat ze afgesloten gaan worden van gas, water én elektra. Op zich geen probleem, maar de aansluitkosten komen in totaal neer op 700 euro![]()
Echt een gedoe allemaal... Morgen de makelaar maar weer is bellen
Jeetje Relaxed, wat een gedoe.
Volgens mij kunnen ze die kosten niet op de nieuwe koper verhalen hoor! Ik zou dat echt uitzoeken voordat je gaat betalen. Als nieuwe klant hoor je niet 700 euro te moeten betalen voor de 'aansluiting' terwijl de aansluiting er al ligt.
Liselot schreef:Heb net de notaris gebeld, zij ging er van uit dat als de makelaar belde voor uitstel ik er wel van zou moeten weten. Heb haar het hele verhaal uitgelegd en zij gaat nu de makelaar nog weer bellen.