Selina schreef:Weet iemand leuke winkeltjes? Behalve dan de action, xenos enzo. Voor wat accessoires. Of leuke pinterest borden
Kijk eens bij tuincentra

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Wat een super leuk topic! Zag hem ineens staan en aantal bladzijdes teruggelezen. Zag ook een mooie meubelset van Nicje op pagina 474
Mn vriend en ik wonen nu een maand in ons huisje en we missen gewoon sfeer. Vooral de muur waar de tv staat is heel erg wit en kaal. Ben ook totaal niet goed in decoreren, dus weet ook niet hoe ik dat kan oplossen.
Woonkamer:
(Hier komt nog een aquarel schilderij boven de bank en fotolijstjes aan de roze strook)
[ [url=m/QnycSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
De sfeerloze kant:
[ [url=m/PjEWKh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdelijk opgelost door lekker vroeg de kerstboom op te zetten:
[ [url=m/zFyl9e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand leuke winkeltjes? Behalve dan de action, xenos enzo. Voor wat accessoires. Of leuke pinterest borden
(Sorry voor het binnenvallen)
BloemBloem schreef:Selina schreef:Wat een super leuk topic! Zag hem ineens staan en aantal bladzijdes teruggelezen. Zag ook een mooie meubelset van Nicje op pagina 474
Mn vriend en ik wonen nu een maand in ons huisje en we missen gewoon sfeer. Vooral de muur waar de tv staat is heel erg wit en kaal. Ben ook totaal niet goed in decoreren, dus weet ook niet hoe ik dat kan oplossen.
Woonkamer:
(Hier komt nog een aquarel schilderij boven de bank en fotolijstjes aan de roze strook)
[ [url=m/QnycSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
De sfeerloze kant:
[ [url=m/PjEWKh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdelijk opgelost door lekker vroeg de kerstboom op te zetten:
[ [url=m/zFyl9e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand leuke winkeltjes? Behalve dan de action, xenos enzo. Voor wat accessoires. Of leuke pinterest borden
(Sorry voor het binnenvallen)
Ik zou als eerste die 2 kasten weghalen![]()
Kan natuurlijk niet in jullie knip kijken, maar je hebt aan die kant zo'n mooie lange muur, ik had denk ik, nee, ik weet het wel zeker, een voorzetwand geplaatst incl. sfeerhaard en daarboven de tv gedaanHoe zit je verder met opbergruimte?