Succes!Is er iemand die de Billy boekenkast op een stijlvolle manier heeft weten te integreren in een interieur?

Ik ben in de veronderstelling dat het zo’n meubel is dat je in je werkkamer moet houden (of studentenkamer, tienerkamer) als uiterst praktische kast en dat je helemaal niet moet willen proberen om daar bijv. in een woonkamer iets stijlvols mee te doen.
Ik vind het een ontzettend handige, maar te simpele kast zonder uitstraling. Hopelijk stoot ik hier niemand mee voor het hoofd. Ik zou het echter heel leuk vinden als iemand mij het tegendeel kan bewijzen. En dan heb ik het niet over die fantastische Ikea hacks waarbij ze een heel stel Billy's omtoveren tot een bibliotheek / enooorme boekenkast...De reden voor de vraag is dat ik een lege hoek heb én veel dakloze boeken plus een Billy kast over heb, maar dat ik echt met de beste wil nog niet zie hoe dat ooit mooi zou moeten staan (en ik dus op zoek moet naar een mooiere kast).

ik heb precies dezelfde

zoiets zou ik ook graag willen in de vorm van een hoekbank, maar dan wat meer met een industriële look. Gelukkig hebben we op dit moment al wel een bank, dus we kunnen rustig rond kijken voor wat anders 

Ik kan niet wachten om te beginnen!