Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelFun schreef:@sanned: zoek eens op youtube naar laminaat leggen. Daar vind je de verschillende soorten (hout, pvc, click etc) en hun specifieke legwijzen. Dan zie je snel genoeg of je het zelf aan durft of niet
En de beste manier om iets te leren is om het gewoon te doen, maar begin dan in een makkelijke ruimte waar je geen uren in bent.
Sanned schreef:DubbelFun schreef:@sanned: zoek eens op youtube naar laminaat leggen. Daar vind je de verschillende soorten (hout, pvc, click etc) en hun specifieke legwijzen. Dan zie je snel genoeg of je het zelf aan durft of niet
En de beste manier om iets te leren is om het gewoon te doen, maar begin dan in een makkelijke ruimte waar je geen uren in bent.
Thanks voor de tip! Inmiddels een hoop filmpjes verder denk ik nu, ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
@Neroo, heel mooi dekbed
Neroo schreef:Hoi!
Ik ben opzoek naar ook een beetje input.
Ik ben opslag verliefd geworden op dit dekbed.
[ Afbeelding ]
Nu ben ik enorm aan het twijfelen wat ik moet doen met de muren van de slaapkamer.
Het is nu nog wit, de vloer is grijs eiken laminaat.
[ [url=m/pDgsSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had een tijdje in mijn hoofd alle muren sulking room pink van Farrow en Ball ( de pot verf staat eral, maar toch twijfels ) Wordt het dan niet te roze?
https://pbs.twimg.com/media/EMUZ3SfW4AE ... name=large
Zoals op de foto van het dekbed zijn de muren daar betonlook grijs. Supergaaf, ook een optie maar wordt het dan niet een enorm koude slaapkamer? Vind het wel fijn als er een lekker sfeertje hangt.
Deze vibe vind ik ook erg prettig, maar rood kan ook wel heel overheersend zijn. Wellicht to much?
[ Afbeelding ]
Het dekbed heeft in ieder geval mijn hart gestolen, en de inrichting moet daar in ieder geval bij passen
Iemand verder nog een goed idee?
Sanned schreef:DubbelFun schreef:@sanned: zoek eens op youtube naar laminaat leggen. Daar vind je de verschillende soorten (hout, pvc, click etc) en hun specifieke legwijzen. Dan zie je snel genoeg of je het zelf aan durft of niet
Thanks voor de tip! Inmiddels een hoop filmpjes verder denk ik nu, ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
@Neroo, heel mooi dekbed
SaskiaB schreef:Dat roze wat rinske op de muur heeft, hebben wij ook op 2 muren in de slaapkamer, maar dan tot 150 cm hoog geverfd. Wij hebben vintage pink (oid) van karwei en ik vind het fantastisch! Denk dat het ontzettend mooi staat bij het dekbed wat je voor ogen hebt.
DubbelFun schreef:Ik denk dat als je een flink hoofdboard hebt zo'n rand voor een groot deel teniet wordt gedaan en je beter een hele muur kunt kleuren. Anders staat het alleen maar storen/druk als je ook nog iets op die muur wilt hangen.