Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaVB schreef:loulou schreef:Wij hebben er een van sevn en die was bij lange na geen 4000 euro kwijt. Bevalt erg goed. Je woont niet in de regio, dus de winkel heb je niet zo veel aan. Maar verkopen ze ook vast wel in de buurt.
[im g]m/Mr9Iex.jpg[/img]
Ik lees hier af en toe mee maar moet hier even op reageren, wat een toffe woonkamer!
Waar heb je dat kleed vandaan als ik vragen mag?
Fellow schreef:[ [url=m/qRT1Rl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sabine schreef:Fellow schreef:Bedankt allemaal voor al het advies over de kleuren!
Vind real river van flexa erg mooi, maar op de site van flexa kan ik die niet terugvinden. Vrees dat ze die niet meer mengen dan? Ireland moss van flexa zelfde verhaal..
De kleuren van vtwonen en gamma die jullie voorstelden vind ik eigenlijk allemaal wel mooi, dus ik ga rustig eens kijken wat me het meest aanspreekt. Het moge duidelijk zijn dat ik niet zo thuis ben in de muurverf.
Onwijs schattig vaasje _San87_! Ben nu ook wel benieuwd wat er op de onderkant staat
Nog 1 poging dan..Is het misschien de kleur Oregano Green van Histor?
[ Afbeelding ]
Die heb ik op de muur, nadat ik online nergens een kleurstaaltje kon vinden heb ik hem zelf maar gemaakt en op Pinterest gezet, ondertussen is hij al duizenden keren gerepind.. volgens mij zijn er meer mensen op zoek
soesita schreef:Ik heb mijn douche/badkamer geverfd met tegenverf.Heeft hier iemand ervaring met tegelverf? Hoe aanbrengen? Met een kwast of een lakroller? En hoe zit het met de houdbaarheid?
DubbelDun schreef:Wat vreemd. Je zou toch denken dat ze trots zijn hun produkten en er graag info over geven.