Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destination schreef:Ik heb de snoepjes wel gevonden! Ik dacht dat ze bij de rest van de winegums zouden liggen, maar kennelijk was er een apart stukje voor suikervrije/suikerarme snoepjes
Alleen Rivella niet gevonden.
LizMD schreef:De markt is hier in de omgeving echt niet zo goedkoop. Ik haal mn groenten en fruit grotendeels bij de Lidl en houd de aanbiedingen in de gaten. Dat is voor mij de goedkoopste manier.
Destination schreef:Ik heb de snoepjes wel gevonden! Ik dacht dat ze bij de rest van de winegums zouden liggen, maar kennelijk was er een apart stukje voor suikervrije/suikerarme snoepjes
Alleen Rivella niet gevonden.
Alwiene schreef:Sting schreef:Snoep was hier helaas op en ik heb de verkeerde radler meegenomen, namelijk die mét alcohol. Niet uitgebreid genoeg gekeken helaas. Misschien ruil ik hem nog wel.
Mijn score bij Scoupy inmiddels: 203 euro!
Is dat voor 1 account? Of tel je dan 2 accounts bij elkaar op die jij beide gebruikt? Want 203 is echt wel héél hoog haha.
De Rivella even gekeken maar niets voor mij, en er zit statiegeld op, dus ga hem dan ook niet meenemen om weg te geven.
Voor snoep niet in de goede winkel geweest vandaag
fohadie schreef:Jammer, de snoepjes kunnen niet meer. Was weer eens net te laat. Heb wel de rivella en het toetje gekocht en ingedient. Ik zou niet weten hoeveel ik al heb bespaard met Scoupy, ik doe het nog op de ouderwetse manier, zonder app.
Stamper schreef:fohadie schreef:Jammer, de snoepjes kunnen niet meer. Was weer eens net te laat. Heb wel de rivella en het toetje gekocht en ingedient. Ik zou niet weten hoeveel ik al heb bespaard met Scoupy, ik doe het nog op de ouderwetse manier, zonder app.
Als je op de site inlogt, dan kan je dat ook gewoon zien onder je account.