Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:nelleke, wat is ongeveer je budget? ik woon nu sinds een paar maanden in culemborg, en dat bevalt me prima. landelijk, maar toch in de buurt van de grote steden etc.
Sayangki schreef:Succes Symbeami morgen! Op wat voor functie heb je gesolliciteerd?
Berdien schreef:DUO staat inderdaad niet bij het BKR geregistreerd. Overigens heeft bijna iedereen wel een BKR registratie, dat is helemaal niet zo spannend. Creditcard, rood staan, dat is vaak het probleem niet. Het wordt problematisch als er een codering staat, dat betekend dat er een of meerdere achterstand(en) zijn geweest. En daar worden banken over het algemeen niet heel blij van, en dat kan een hypotheekaanvraag wel de nek om draaien. Meeste mensen weten alleen het verschil tussen een BKR-registratie en een BKR-codering niet.
Een hypotheek wordt pas in het BKR gemeld als er langer dan 4 maanden een achterstand op is. Dan heb je ook wel echt een groot probleem.
idefix4 schreef:Mirjam: Leuk huis idd. Als ras Brabo, wil ik niet zo noordelijk zitten. Ik durf de Waal niet over.![]()
Kan je vriend jou niet uitkopen? Dan is het zijn probleem. Als hij denkt dat ie het er voor kan vangen? Dan ga je uit van het bedrag wat jij in gedachten hebt, en gunt hem de 'winst'. Die ben je toch kwijt als je je huis niet verkocht krijgt. Allemaal te betalen rente immers.
_Nelleke_ schreef:Mayflower, spannend zulke dingen! Is het wel een beetje een reëel tegenbod of kunnen jullie dat tegenbod ook echt niet betalen?
Symbeami, ook spannende tijden zo met het solliciteren. Ik weet nog dat ik ging solliciteren voor m'n huidige baan, was ook echt heel zenuwachtig. Moest allerlei tests doen en een gezamenlijk assessment en de sollicitatie zelf. Als ik er nu op terugkijk snap ik niet dat ze me hebben aangenomen want bij het assessment kreeg ik geen zinnig woord m'n strot uit. (Overrompeld door andere kandidaten en 4 hoge pieffen van het bedrijf.)
Talida schreef:Tja, ik vind het toch echt een beetje eigen schuld dikke bult dat mensen hun huis niet meer kunnen betalen. Die hebben niet zo nagedacht over de consequenties als bv Mayflower hierboven.
Nicole schreef:Ik ben wel benieuwd naar sites van executieverkopen