Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steenbok12 schreef:Nou hier ook weinig gespaard. Tuintegels gelegd, een te dure tuintafel gekocht (maar even gewacht met de stoelen). Dakleer moet nog vervangen gaan worden, we plaatsen nieuwe schuttingen en ze hebben een fout gemaakt met salaris van man waar we nog wachten op een reactie.
Belastingdienst is ook wel erg welkom haha. Maar verwacht eind juni alles wel betaald te gaan hebben en ontvangen te hebben en vanuit daaruit beginnen we weer opnieuw met nieuwe doelen! Hopelijk niet teveel tegenslagen verder
Menino schreef:Hoe duur is duur....
Wij willen ook een nieuwe tuin. Nieuwe vloer en een nieuwe tuin zijn nu onze grootste spaardoelen. Bij een sociale huurwoning ooit een keer een nieuwe tuin kado gekregen van de vriend van mijn moeder die nog indruk wilde maken (ook omdat ik dan op de hond kon passen en die dan in de tuin kon hoorTuin had namelijk geen schutting en lag open.... Hond werd uiteindelijk van mij, dus was maar goed ook
). En dat was 2K voor een stukje betegeling, een nieuwe schutting + poort en het aanleggen van grindgrond van 40m2. Vond ik best meevallen.
In mijn hoofd kom je dus voor 3 a 4K heel ver voor een daadwerkelijk "mooie" tuin - zonder meubilair en overkappingen e.d.- , maar als ik dan de verhalen hoor en op internet kijk heb ik het idee dat ik erg optimistisch ben.