Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Hij was iets kleiner dan ik in m'n geheugen dacht dat hij was, maar nu ook nog in de aanbieding..
[ Afbeelding ]
Jis_ schreef:J0anieke schreef:Hij was iets kleiner dan ik in m'n geheugen dacht dat hij was, maar nu ook nog in de aanbieding..
[ Afbeelding ]
Sick, die was met mij meegegaan
![]()
Heb jij hem meegenomen?
J0anieke schreef:Jis_ schreef:
Sick, die was met mij meegegaan
![]()
Heb jij hem meegenomen?
Ja, wel een beetje door jullie ook.
Janine1990 schreef:Zitten jullie ook op de FB groep 'plantjes en stekjes'?
Heb het idee dat daar ook heel erg veel leuke aanbiedingen tussen zitten, klopt dat?
Dagmar80 schreef:@Janine1990: Ik zit sinds kort op die Facebookgroep ja. Er wordt vooral heel veel geshowd, wat ik ook heel leuk vind! Kijken wat voor planten en potten mensen hebben en huiskamers zien met veel planten erin. En af en toe biedt iemand eens stekjes aan. En je kan natuurlijk ook zelf een stekjesruilpost aanmaken.
@J0anieke: Leuk! Mooie aanbieding.
@Puera: Ook leuk!
@axel_1997: Yeah, zaadjes die ontkiemen, leuk!
@Jis_: Dat is fijn dat ze niet heel specifiek één soort plant accepteren. Heb je de rupsen dan eerst in een terrarium? Heb je toevallig ook foto's van de rupsen?![]()
Gisteren zijn mijn eerste twee grow lights aangekomenIk heb 2 Sansi Grow Lights gekocht die met een clip aan de pot vastgeklemd kunnen worden. De bedoeling is dan om de lamp op een wat grotere pot vast te zetten en dan kan de lamp voor licht zorgen voor de plant in de grotere pot en wat kleinere plantjes die erbij staan. Het zijn dan ook meteen sfeerlichten voor de donkere dagen. Met een timer kan je instellen hoeveel uren ze aan moeten staan.
Chinas schreef:Ik vind ze aan de ene kant super vet, maar krijg er toch wel een beetje rillingen van. Ze lopen (of kruipen?) dus niet los door de kamer? Dat ze al je mooie en dure planten opeten?
axel_1997 schreef:Wat leuk! Die Suraka doet me denken aan een brullende kitten! Een heel schattig diertje dat z’n uiterste best doet om er gevaarlijk uit te zien, en er alleen maar schattiger van wordt.
Chinas schreef:Ik vind ze aan de ene kant super vet, maar krijg er toch wel een beetje rillingen van. Ze lopen (of kruipen?) dus niet los door de kamer? Dat ze al je mooie en dure planten opeten?
axel_1997 schreef:Ja dat is precies wat ik bedoel.
“RARRR! ik ben gevaarlijk!”
Maar het is gewoon schattig!
Datzelfde effect heeft die rups vind ik. Super felle signaal kleuren, overal stekels. Maar het blijft schattig.
Puera schreef:Chinas schreef:Ik vind ze aan de ene kant super vet, maar krijg er toch wel een beetje rillingen van. Ze lopen (of kruipen?) dus niet los door de kamer? Dat ze al je mooie en dure planten opeten?
Dat heb ik ook inderdaad.![]()
Hopelijk gaat het goed met de nieuwelingen, Jis.
Leuk dat je groeilampen hebt besteld, Dagmar. Ben benieuwd hoe het staat en hoe het je voldoet.
Jis_ schreef:De mini’s zijn aan het eten