Schilders die idiote offertes geven of geen. Of prutswerk afleveren.
Nee geen vertrouwen in "vakmensen" hier.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Waar hoop je op uit te komen?
Bjarni schreef:Wat suf, was dit topic uit het oog verloren, per ongeluk ontstipt denk ik.
Wat een gedoe met die hypotheken, taxaties en werkgeversverklaringen allemaal. Ik weet nog dat toen ik dit appartement kocht het min of meer vanzelf ging maar houd mijn hart vast als we straks weer gaan kopen, wat een gedoe kan je allemaal tegenaan lopen zeg.
Hier een aantal bezichtigingen weer gehad, gisteren een hele positieve, die huren nu in het gebouw hiernaast een vergelijkbaar appartement, ze weten dus wat ze krijgen en waren erg positief, de makelaar hoopt dat ze volgende week met een bod komen, dat idee kreeg hij wel van ze.
Dan dinsdag weer een bezichtiging, van mij mag het opschieten hoor. Wat een gedoe elke keer weer, alles aan kant, vlak vantevoren nog stofzuigen en dweilen (wel nodig met 2 katten).
Ook krijg ik steeds meer de kriebels dat ik zelf huizen wil gaan bekijken, ik wil gewoon een ander huisgoed voornemen/doel voor 2016, huis verkopen en nieuw huis kopen.
Marlis schreef:Sammie schreef:Waar hoop je op uit te komen?
Nou niet bij de vraagprijs iedergeval. Ze hebben wel uiteindelijk op ons verzoek een tegenbod uitgebracht. En gaan nu een afspraak maken voor 2e bezichtiging met een aannemer erbij. Die voor ons een raport op ga maken wat er gedaan moet worden en kostenplaatje etc. Vanuit daaruit gaan we dan pas verder kijken. Maar ik vestig mijn hoop er niet op hoor. Ben heel benieuwd naar dat rapport iig. Maandag gaan we even een afspraak mskrn met de makelaar.
Wendy"
[quote="Marlis schreef:Sammie schreef:Waar hoop je op uit te komen?
Nou niet bij de vraagprijs iedergeval. Ze hebben wel uiteindelijk op ons verzoek een tegenbod uitgebracht. En gaan nu een afspraak maken voor 2e bezichtiging met een aannemer erbij. Die voor ons een raport op ga maken wat er gedaan moet worden en kostenplaatje etc. Vanuit daaruit gaan we dan pas verder kijken. Maar ik vestig mijn hoop er niet op hoor. Ben heel benieuwd naar dat rapport iig. Maandag gaan we even een afspraak mskrn met de makelaar.