Dank jullie wel. Ja, het is een fijn huis, maar we willen naar Gelderland. Als het kon namen we de boerderij mee
Bedoel je de donkergrijze muren walrus ? Deze hebben we met latex beschilderd. Witte latex laten mengen met een kleur bij de schilder. Maar ik weet niet meer welke kleur...iets van histor volgens mij.
Oh die! Dat is heel dunne betonlaag. Mijn zoon heeft dat zelf gemaakt. Hij wilde een betonlook en heeft een heel dun laagje beton aangebracht. Het heet betonreparatiemortel bij de praxis vandaan.
Staat er ook ergens op dat kleed of in de beschrijving of het geschikt is voor vloerverwarming misschien ?
Waarom zou een kleed niet geschikt zijn voor vloerverwarming. Ik weet wel dat je een bepaald percentage vloer niet moet 'beleggen', anders te weinig opbrengst.
Ik plak de bedrading met tape aan de achterkant vast .
Judith_H
Geplaatst: 17-11-16 21:00
Ons kleed staat nog opgerold te wachten tot die neergelegd kan gaan worden, maar heb dus bijna zo'n zelfde kleed als rena100! Die van mij is alleen denk een stuk groener/blauwer dan die van jou, of de foto moet heel erg vertekenen?
Nicje kan weer lekker op de bank tv kijken, heerlijk zeg!
Lienik, dat valt dus mee he, zo'n kleed! Kan je lekker op de markt gaan rondkijken naar zoiets!
Mirim, jouw keuken is mijn keuken die ik nu uitgezocht heb! Hij lijkt er verdomd veel op , erg mooi! Verder echt mooi huis!
Rena, jouw kleed lijkt dus echt heel veel op die van ons! Mijne komt bij woonfabriek vandaan , wel iets duurder dan de prijzen die hier genoemd worden, maar hij is ook echt flink aan de maat, weet niet meer exact hoe groot die was.
Een kleed kan volgens mij altijd op vloerverwarming, maar inderdaad ik weet ook dat je een bepaald percentage vloer niet met "beleggen", ivm warmte opbrengst.
Ik zou ook de bedrading aan de achterkant vast plakken, zeker als het iets is wat er tijdelijk staat zoals het kerstboompje!
Ik plak dat ook vast, en als het iets blijvends is dan met van die spijkertjes met zo'n plastic dingetje eraan die je om het snoer kunt doen hebben die een naam?
Het was al donker, dus de foto kan wel wat vertekenen. Heb hem zelf ook nog niet in het daglicht gezien, dus dat gaan we meemaken morgen Voor het mooie had ie nog wel groter mogen zijn, maar ja die hadden ze niet bij vakantieveilingen. En online zijn ze dan gauw 250 als je ze een slag groter koopt. Dat had ik er nu even niet voor over.
Wat betreft bedrading, ik zou het ook gewoon vastplakken.