Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en makkelijk bereikbaar over verharde zandpaden.
Dan zit ik thuis ook nog wel ok. Varekaj schreef:Ik heb afgelopen weekend de prijzen voor weiland/landbouwgrond hier in de wijde regio eens bekeken. Gemiddeld tussen €8 tot €10/m2![]()
Kan gerust stellen dat dat meer dan verdubbeld is tegenover 2011 toen ik mijn weiland aankocht. Dat brengt een spaarboek nooit van z'n leven op.
zijn er treinverbindingen? Dan kun je op- en neer zelfs werken in de trein, dat is dan weer een ander verhaal...
ging heerlijk. Plus nog flinke wandeling van zo'n 15 km.
waren twee heerlijke dagen op stap voor weinig
VanHuisUit schreef:Ja klopt met de dalurenkaart is hij gratis, echt super handig!
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/beste ... roducten/2
Was inderdaad wennen vooral met remmen
Varekaj schreef:Ik heb vandaag officieel mijn bedrijfje gestart![]()
Zo dadelijk naar de sportschool en nadien een keertje de laptop aanzetten om een visitekaartje en foldertje te maken, en een e-mailadres. Aangezien ik nog geen fotografisch materiaal heb lijkt een FB of Instagram account nog wat voorbarig, een website helemaal.
Citaat:Volgens mij is je fiets niet gratis hoor. Je abo is gratis, maar per fiets tik je als het goed is nog steeds €3,50 per dag af. Ik heb een weekend vrij en een dalabo en neem regelmatig de ovfiets. Krijg toch echt aan het eind vd maand een afrekening waar ook huur fiets bij staat met het bedrag?
Edit: is inmiddels al €4,45 per dag. Dus ik hoop dat je nu niet voor onverwachte kosten komt te staan?

dat kan er nog wel vanaf gelukkig
OV is toch best duur vind ik, zeker voor langere afstanden. Goedkoper tarief is in BE enkel met weekendtickets, kaart grote gezinnen (min 4 kinderen), gehandicaptenkaart of als 65+ maar dan mag je alsnog niet tussen bepaalde uren reizen.
op die site van de NS. Maar goed. Blijft dat het leuke dagen waren en het zeker voor herhaling vatbaar is want de fiets mee in de trein is erg onhandig en veel gesjouw.
)