Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Ik heb afgelopen weekend de prijzen voor weiland/landbouwgrond hier in de wijde regio eens bekeken. Gemiddeld tussen €8 tot €10/m2![]()
Kan gerust stellen dat dat meer dan verdubbeld is tegenover 2011 toen ik mijn weiland aankocht. Dat brengt een spaarboek nooit van z'n leven op.
VanHuisUit schreef:Ja klopt met de dalurenkaart is hij gratis, echt super handig!
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/beste ... roducten/2
Was inderdaad wennen vooral met remmen
Varekaj schreef:Ik heb vandaag officieel mijn bedrijfje gestart![]()
Zo dadelijk naar de sportschool en nadien een keertje de laptop aanzetten om een visitekaartje en foldertje te maken, en een e-mailadres. Aangezien ik nog geen fotografisch materiaal heb lijkt een FB of Instagram account nog wat voorbarig, een website helemaal.
Citaat:Volgens mij is je fiets niet gratis hoor. Je abo is gratis, maar per fiets tik je als het goed is nog steeds €3,50 per dag af. Ik heb een weekend vrij en een dalabo en neem regelmatig de ovfiets. Krijg toch echt aan het eind vd maand een afrekening waar ook huur fiets bij staat met het bedrag?
Edit: is inmiddels al €4,45 per dag. Dus ik hoop dat je nu niet voor onverwachte kosten komt te staan?