Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Onze nieuwe buren zijn na maanden nog steeds aan het luchten om de nicotine geur eruit te krijgen
Scheelt dat ze pas volgend najaar gaan trouwen en ze er daarna pas in trekken.
ikke schreef:Froukje schreef:O mijn god, hoe geel kun je je huis krijgen?!
Ach, kom op, behang eraf, nieuw behang erop, pot verf door de hut.
Tapijt kun je aangeven dat dat verwijdert dient te zijn; nieuwe keuken erin, andere badkamer en klaar.
De vloer is al grijs dus doet prima mee in het huidige modebeeld.
Sure_lee schreef:https://www.funda.nl/koop/midlaren/huis ... heiveen-6/
Jammer dat hier niet mee foto's bij zitten. Zou wel willen weten hoe het er van binnen uitziet.
Dorus schreef:Wat een prachtig pand! Jammer dat er echt helemaal niets van de binnenzijde te zien is. Obv kreten als "kluswoning" en "bouwkavel" kan ik wel raden dat er sowieso eea aan moet gebeuren, maar een plattegrond met indeling en afmetingen is dan alsnog wel handig.
pillow schreef:Dorus schreef:Wat een prachtig pand! Jammer dat er echt helemaal niets van de binnenzijde te zien is. Obv kreten als "kluswoning" en "bouwkavel" kan ik wel raden dat er sowieso eea aan moet gebeuren, maar een plattegrond met indeling en afmetingen is dan alsnog wel handig.
Gezien de prijs ga ik niet uit van een kluswoning of bouwkavel.
pillow schreef:Ja dat heb ik wel gezien. Maar dan nog, een update wordt al snel een renovatie genoemd. Ik denk dat ik het zo wel goed genoeg vind. Wel erg jammer dat er niet meer foto's zijn. Ik vind het een prachtig pand.