noviceh schreef:Leuke accessoire die hond!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:[ [url=m/fCHCSu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plattegrond woonkamer.
Hopelijk duidelijk.
Tv aansluiting zit in de muur van 3.40 meter.
Als iemand goede ideeën heeft qua inrichting liefst zonder eettafel in de ruimte.
We kunnen nog alle kanten op. Alles moet nog nieuw gekocht worden.
Kamer is kleiner dan ik dacht haha.
Niet echt geweldig geüpload zie iktv aansluiting bovenaan de foto
Murthul schreef:Ik heb mijn bank bij de zitmaxx vandaan, hele prettige winkel met suuuuuperveel opties.
ClaudiaHS schreef:Murthul schreef:Ik heb mijn bank bij de zitmaxx vandaan, hele prettige winkel met suuuuuperveel opties.
Hoe is de kwaliteit?
Prijzen zijn iig al een stuk lager dan wat ik van de week zat te bekijken.
Maar San, ik heb al een mega eettafel in de eetkamer.![]()
[ [url=m/EOgJUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de 'oude' opstelling voordat de eetkamer klaar was.
Toen hadden we een tafel van 2 meter. Nu 1 van 2.80m
[ [url=m/ixWKVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fellow schreef:Ik heb even jullie hulp nodig![]()
Ik wil in mn studentenkamer graag 1 muur verven in onderstaande kleur. Nu heb ik natuurlijk weer wat uitgezocht wat de gemiddelde bouwmarkt niet heeft liggen. Hebben jullie enig idee waar ik zo’n kleur zou kunnen vinden?
Ik vind het zelf wel wat weg hebben van early dew, maar die vind ik bij daglicht te veel naar lichtblauw neigen. Deze is wat groener en donkerder..
[ [url=m/qRT1Rl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil in mn studentenkamer graag 1 muur verven in onderstaande kleur. Nu heb ik natuurlijk weer wat uitgezocht wat de gemiddelde bouwmarkt niet heeft liggen. Hebben jullie enig idee waar ik zo’n kleur zou kunnen vinden?
Ik vind het zelf wel wat weg hebben van early dew, maar die vind ik bij daglicht te veel naar lichtblauw neigen. Deze is wat groener en donkerder..
ClaudiaHS schreef:[ [url=m/fCHCSu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plattegrond woonkamer.
Hopelijk duidelijk.
Tv aansluiting zit in de muur van 3.40 meter.
Als iemand goede ideeën heeft qua inrichting liefst zonder eettafel in de ruimte.
We kunnen nog alle kanten op. Alles moet nog nieuw gekocht worden.
Kamer is kleiner dan ik dacht haha.
Niet echt geweldig geüpload zie iktv aansluiting bovenaan de foto
_PassoaJus schreef:Fellow schreef:Ik heb even jullie hulp nodig![]()
VT Wonen, Karwei verkoopt dat gewoon! Mn broertje en schoonzusje hebben m ook! Is wat cool "groen"!
ClaudiaHS schreef:DubbelDun schreef:
Die ziet er leuk uit maar vraag me af hoe de kwaliteit is voor dat bedrag.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een hoekbank van 3x3 meter minimaal maar die vind ik vrij weinig of voor 4000 euro.
ClaudiaHS schreef:Dat is ook een mooie kleur xFioon.
Janine, waar laat ik die kabel dan?
Want losliggende kabels en kabelgootjes ben ik allergisch voor.
Nog iets wbt kleur...
Zijn er hier mensen die 3 kleuren hebben gecombineerd in 1 kamer qua muren?
Ik heb in de eetkamer achter de pelletkachel 'Leem' van Perfection. Dit is een muurtje van 1.5m?? breed gok ik. De rest zou warm wit van Histor krijgen.
Deze 2 kleuren heb ik ook in de keuken, maar ik zou in de eetkamer ook graag 1 muur met Early Dew willen doen.
Zou dat staan
Oh die is mooi Loulou
ClaudiaHS schreef:Monique wij wonen in Duitsland. We hebben geeneens fatsoenlijk internet.
Niks kan hier draadloos![]()
We hebben 1 mbit p.s aan snelheid
loulou schreef:Wij hebben er een van sevn en die was bij lange na geen 4000 euro kwijt. Bevalt erg goed. Je woont niet in de regio, dus de winkel heb je niet zo veel aan. Maar verkopen ze ook vast wel in de buurt.
[im g]m/Mr9Iex.jpg[/img]
xFioon schreef:_PassoaJus schreef:
VT Wonen, Karwei verkoopt dat gewoon! Mn broertje en schoonzusje hebben m ook! Is wat cool "groen"!
Ik heb die denk ik, ‘Sea green’ van VT wonen. Maar die is toch wel wat lichter dan haar voorbeeld van nu denk ik:
[ [url=m/cQ4Tfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
ClaudiaHS schreef:DD. Wij zijn niet met zoveel personen maar ik wil een grote bank om de ruimte te vullen.
Woonkamer is ruim 50m2
Ik heb een aparte eetkamer dus Ik zou niet weten hoe ik anders de woonkamer een beetje vulling moet geven![]()
En 4000 voor een bankstel is me te gek.
Fellow die kleur lijkt niet op early dew. Die is meer heel licht mint groen.