superpony schreef:Blijkbaar weten ze het nog niet of zijn ze druk.
gewoon rekening mee houden. Verhuizen kost altijd meer geld dan je wilt. En als ze sturen dat je het niet kan overnemen, moet je het toch kopen. Dus zou het gewoon achter de hand houden.
Gezien ik heel krap in het budget zit is het wel iets wat belangrijk is om te weten. Wil het liefst alles nieuw kopen maar als ze niks achter laten kan dit wss niet en zal ik wat tweedehands moeten aanschaffen en dan moet je ook weer vervoer regelen
maar kunnen zij bijvoorbeeld de datum van overdracht zomaar verschuiven of niet?
dus is niet iets wat opeens ter sprake kwam. Het is geen verplichting dat zij dingen achterlaten maar hier moet wel over gecommuniceerd worden zodat ik hier ook gewoon rekening mee kan houden. Ik weet dat de vrouw het fornuis, bank en kledingkast maar al te graag achter wou laten, maar jah, zij is natuurlijk niet de enige die daar over gaat
zoals de meubels voor het balkon en de gordijnen die er nu hangen en magnetron. Dat staat er allemaal netjes in. Maar de rest moesten ze nog kijken wat hun nieuwe woning te bieden heeft en wat ze uiteindelijk zelf toch nieuw willen kopen en wat niet. De vrouw wou het liefste bijna alles achterlaten op hun bedden, tv en tv meubel enzo na dan xD
Vorige week een andere woning gekocht en sinds dit weekend staat mijn eigen huis op Funda. Vandaag al 2 bezichtigingen en ze heeft er nog 2 in de mail die nog ingepland moeten worden.
. Al vraag ik me af hoe rustig dat gaat zijn, want de huizen gaan hier in de regio als warme broodjes over de toonbank
.