Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judith_H

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:51

Sodera, echt lastig hoor met zulke maten!

Walrus, ik zou dan voor betonverf gaan of anders een bepaalde structuur op de muur aanbrengen, zodat het industrieel/oud aandoet?

Nicje87, gaaf je meubels binnen! Nu nog beetje aankleden en je huis is af :D !
Mooie vloer ook, wij krijgen ook zoiets, alleen grotere tegels.

Zulke tapijten zijn ook bij de woonfabriek of loods 5 te vinden volgens mij, als je niet via internet wilt bestellen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:53

Ik pb je Lienek.

JudithH dank je. Je zou het niet zeggen maar het is laminaat.

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:58

Nicje87 schreef:
Ik pb je Lienek.

JudithH dank je. Je zou het niet zeggen maar het is laminaat.

:oo :') , die zag ik niet aankomen! Wat grappig, dacht dat ik dat toch wel zou zien, maar dus niet...

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:12

Ik heb dus zo'n kleed, de blauwe medaillon versie, via...je raadt het nooit...vakantieveilingen. voor 60 euro! Krijg hem denk ik morgen in huis. Hoop ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:22

Maris schreef:
Bij koopjedeal zijn diezelfde vintage tapijten te koop. Misschien heb je meer vertrouwen in dat bedrijf San87 ? Alhoewel ik me kan voorstellen dat het allemaal 1 pot nat is ( vreemde uitdrukking eigenlijk ).

Ja, weet ik. Maar ik krab me altijd achter de oren bij zulke deals... Hoe de kwaliteit dan is en waarom de korting zo enorm is, bijvoorbeeld. Dat is bij koopjedeal niet anders :P.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:24

Rena100 schreef:
Ik heb dus zo'n kleed, de blauwe medaillon versie, via...je raadt het nooit...vakantieveilingen. voor 60 euro! Krijg hem denk ik morgen in huis. Hoop ik.

Laat je weten hoe t kleed is? Ben heel benieuwd, hoor wisselende verhalen.

Ik vind de medaillon creme (?) heel gaaf.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:37

Ja zal het laten weten. Had het excact zelfde kleed online voor 99 euro gezien, dus extreem veel goedkoper is het niet.

En natuurlijk is het geen authentiek, handgeknoopt kleed, dat verwacht ik er ook niet van. Maar volgens mij is het wel een prima kleedje. Collega had de patchwork variant gekocht en die vond het best aardig, alleen was de kleur bij hen niet zo mooi dus heeft ze hem met winst verkocht haha.

En daarbij, wie doet je wat voor 6 tientjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:53

Rena100 schreef:
Ja zal het laten weten. Had het excact zelfde kleed online voor 99 euro gezien, dus extreem veel goedkoper is het niet.

En natuurlijk is het geen authentiek, handgeknoopt kleed, dat verwacht ik er ook niet van. Maar volgens mij is het wel een prima kleedje. Collega had de patchwork variant gekocht en die vond het best aardig, alleen was de kleur bij hen niet zo mooi dus heeft ze hem met winst verkocht haha.

En daarbij, wie doet je wat voor 6 tientjes.
Je hebt helemaal gelijk :D. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Het formaat kleed dat ik wil in de juiste kleurslag is op t moment niet beschikbaar. Maar zal wel weer terug komen, die kleden werden vorig jaar ook al verkocht :P.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 02:35

Heerlijk weer een bank onder mijn kont en tv kunnen kijken *\o/* . Weer eens wat anders als verplicht naar bed en klapstoeltjes

Afbeelding

Wij hebben mooie kleden bij leen bakker en riviera maison gezien. Wij willen een kleed waar licht blauw in verwerkt zit.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:44

_San87_ schreef:
Kentaro schreef:
Voor wie op zoek is naar een vintage vloerkleed?!
http://www.groupdeal.nl/vintage-vloerkl ... 2016-11-15

Ik vind die zo gaaf, of nou ja, een andere kleurslag! Maar ik durf niet te bestellen, op een of andere manier heb ik moeite met die site of zo, de reacties zijn ook heel wisselend :').

Ik heb meerdere keren via groupon besteld en prima ervaring. Een keer duurde het erg lang voordat iets kwam, contact met ze opgenomen, heel snel reactie en keurig alsnog geregeld! De prijzen zijn daar zeker niet altijd goedkoper, maar als je iets niet ergens anders gezien hebt, is het misschien een idee :D

nicje87, wat een prachtig huis/inrichting zeg!!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:53

nicje, ik zou de wand achter je tv een kleurtje geven, dan komen je meubels nog mooier uit. nu heb je wit op 'wit'

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:27

Uit meeleesstand :o
Heb een set met super mooie huizen en meubels gezien zeg!!

Sodera, zou het eventueel een idee zijn om 2 rolgordijnen aan elkaar te laten naaien als ze echt niet te vinden te zijn?

Ik ga binnenkort verhuizen, dan komen er nieuwe meubels :D Ga voor de Liatorp collectie van Ikea, mooi strak en fijn om te zien!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:44

benangelique schreef:
nicje, ik zou de wand achter je tv een kleurtje geven, dan komen je meubels nog mooier uit. nu heb je wit op 'wit'

Steenstrips mooi verven is erg lastig. Dat komt wel goed als alles ingericht en gezellig gemaakt is. De meubels zijn een andere tint wit 's de muur.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:47

Verschillende tinten wit op wit staat altijd zo flets. Een van de twee wordt altijd gelig/viezig, vind ik. Dat is zo zonde. Zie je bij je tv meubel ook terug, die lijkt geel :).

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:45

Ik heb mijn "vintage" kleed via RugVista; was trouwens niet super goedkoop. Qua formaat/prijs mag ik niet klagen hoor: €140,- voor een kleed van 160 x 230 cm. Maar het is een stevig tapijt en met 2 kinderen, drie katten en een rokende man ( :roll: vallende vonkjes = brand/smeltplekjes >;) ) heeft het ding wel wat te lijden, maar ik vind hem er nog wel netjes uit zien.
Tip: ik heb met de bestelling er meteen een flesje schoonmaakspul bij gekocht. Heul handig, vooral met katten die in je héle huis mogen komen -waar nergens een kleedje of vloerbedekking ligt, maar uiteraard áltijd kotsen op je kleed >;)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:48

Ik wil heel graag een groot wit/creme kleed met van die pluisjes? Dat je zeg maar de draden hebt op het kleed haha lastig uit te leggen.
De persoon waarvan wij huren had zo'n kleed en weet dat ze sommige dingen wil verkopen maar gezien het dure interieur dat ze heeft denk ik dat zelfs het kleed ver boven budget zal zitten.
Was echt een groot kleed en stond prachtig. Weet iemand wat ik bedoel en waar je zulke kleden voor een normale prijs kan krijgen? :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:52

Lienek schreef:
Ik wil heel graag een groot wit/creme kleed met van die pluisjes? Dat je zeg maar de draden hebt op het kleed haha lastig uit te leggen.
De persoon waarvan wij huren had zo'n kleed en weet dat ze sommige dingen wil verkopen maar gezien het dure interieur dat ze heeft denk ik dat zelfs het kleed ver boven budget zal zitten.
Was echt een groot kleed en stond prachtig. Weet iemand wat ik bedoel en waar je zulke kleden voor een normale prijs kan krijgen? :)

Hoog polig? Ik heb zon kleed voor 30 op markt gekocht :P

Afbeelding
Zo iets?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:08

Gianti schreef:
Lienek schreef:

[ [url=m/NfMRKi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo iets?

:+ heet dat serieus zo! Jeetje ik dacht dat dat met kwaliteit te maken had haha! Nooit bij stil gestaan.
Maar precies dat zoek ik!! Dankjewel!!!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:15

:')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 23:25

MamaMiesje schreef:
Ik heb mijn "vintage" kleed via RugVista; was trouwens niet super goedkoop. Qua formaat/prijs mag ik niet klagen hoor: €140,- voor een kleed van 160 x 230 cm. Maar het is een stevig tapijt en met 2 kinderen, drie katten en een rokende man ( :roll: vallende vonkjes = brand/smeltplekjes >;) ) heeft het ding wel wat te lijden, maar ik vind hem er nog wel netjes uit zien.
Tip: ik heb met de bestelling er meteen een flesje schoonmaakspul bij gekocht. Heul handig, vooral met katten die in je héle huis mogen komen -waar nergens een kleedje of vloerbedekking ligt, maar uiteraard áltijd kotsen op je kleed >;)

Rugvista, even bekijken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 08:05

Gianti schreef:
Lienek schreef:

[ [url=m/NfMRKi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo iets?

30 euro op de markt :wow: jammer dat er hier geen kleedjeskraam is

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:13

Ratjetoe schreef:
Ik lees en kijk ook al even mee naar alle prachtige kamers die voorbij komen.

Wij hebben een oude boerderij gekocht waarbij ik in de kamer, keuken en hal waaltjes wil hebben, maar er ligt al een betonvloer. Heeft iemand enig idee of het dan toch nog mogelijk is waaltjes te leggen? (wil ze zo graag, al moet ik 5 cm van de deuren onder afhalen :D )

Wat leuk.
Ik ben nieuwsgierig omdat ook wij iets in die trend op het oog hebben ;)

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:29

Wij hebben in onze keuken zand gestort op de betonnen vloer, daaroverheen wat stabilisatiezand en toen de steentjes gelegd.
We zijn er erg blij mee.
http://www.funda.nl/koop/spanbroek/huis-49874891-spanbroekerweg-12/
Even door de foto's heen scrollen...het gaat om de vloer waar je de blankhouten keuken in ziet staan.
Het is dik hardsteen, eigenlijk ook voor buiten bedoeld. :D
Ons huis is nog te koop. Dus als je geen zin meer hebt om een vloer te leggen kun je ook ons huis kopen :j :Y)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:56

He jammer Mirim; nét :') boven ons budget :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:04

Wauw, mooi huis hoor Mirim inclusief keukenvloer <3