Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deviltjh schreef:hier hebben ze 1 grote vlakte waar ze nu aan het bouwen zijn,
1 huis is af en staat nog te koop, en hebben nog stuk of 3 nieuwbouw flatjes
(3 hoog )
Nicole schreef:Hallo mag ik me hier ook melden?
Vriendlief en ik zijn op zoek naar een huis, maar pff wat moeilijk![]()
Het liefst willen we nieuwbouw maar er word momenteel niks gebouwd hier of het is al verkocht...
We zijn er ook nog niet echt uit of we ergens anders willen gaan wonen
Maar wil het liefst dit jaar nog graag een huis kopen
Cyrina schreef:Nicole schreef:Hallo mag ik me hier ook melden?
Vriendlief en ik zijn op zoek naar een huis, maar pff wat moeilijk![]()
Het liefst willen we nieuwbouw maar er word momenteel niks gebouwd hier of het is al verkocht...
We zijn er ook nog niet echt uit of we ergens anders willen gaan wonen
Maar wil het liefst dit jaar nog graag een huis kopen
Blankenham ligt maar 20 km bij jullkie vandaan. Daar zoeken ze nog mensen voor het nieuwbouwproject! Staat juist bijna op afblazen omdat er te weinig mensen te vinden zijn..
Symbeami schreef:ik heb even niet zo actief mee gedaan, brengt nogal wat stress met zich mee, het verlies van mijn baan. Heb morgenochtend een sollicitatiegesprek.
Ik zag net dat de vraagprijs van mijn droomhuisje verlaagd is en dat die ook meedoet aan de open huizen dag. Vrijdagmorgen komt onze makelaar bij ons langs, dus misschien gaan wij toch de vraagprijs wat verlagen, maar persoonlijk wil ik niet meer dan €20 000 zakken. Zal waarschijnlijk wel meer worden.... maar we zijn nog steeds in dubio over hoe graag we hier nou eigenlijk weg willen.
_Nelleke_ schreef:Juval, het huis van Mirjam is wel erg ver weg ja.
We zoeken eigenlijk iets rond 50km rond A'dam. Dit mag alle kanten op gaan, dus Noord, Oost, Zuid en West. Oost (= Gooi) en West (= Haarlem) zijn qua budget eigenlijk niet haalbaar, maar als we daar wel wat vinden behoort dat zeker tot de mogelijkheden.
De Zuidkant (= Groene Hart Randstad) van A'dam heeft de voorkeur want daar wonen onze ouders en hebben we eigenlijk al onze sociale contacten, maar daar zijn ook binnen ons budget de mogelijkheden vrij beperkt. Ze zijn er wel, maarja, Randstad is nou eenmaal duur.
Noord-Holland (tot ongeveer de hoogte van Heerhugowaard) zijn er meer mogelijkheden qua budget. Daar hebben we ook al wat huizen bezichtigd. Mooie omgeving, goed aan te rijden naar A'dam. Wel weer wat verder weg van onze ouders en sociale contacten.
Is mijn huis niet iets voor je? Is wel ietsje verder, maar deze kant op heb je geen last van files. Vanaf mijn huis ben je binnen een uur in amsterdam. Ik werk ook gewoon in Almere, geen enkel probleem.
We kijken wel wat rond maar eigenlijk zien we gewoon wel wat het leven ons aanbied op het moment dat dit huis verkocht is. Heb altijd het gevoel dat sommige dingen met een reden zijn en hierin heb ik dat heel sterk. Het zal wel een reden hebben dat dit nog niet verkocht is en dat ons droomhuis nog niet te koop staat.