Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Ik wil ook een fikse buffer hebben en ben daar nu heel blij mee. Ik heb in februari op vakantie een stom ongeluk gehad waardoor ik nu mogelijk blijvende letselschade heb. Als ik dan zometeen idd in een WIA-traject kom, is het toch geruststellend om te weten dat je een fikse buffer hebt.
paars schreef:Fitzroy, sterkte! Wat goed idd dat je in zo’n situatie een buffer achter de hand hebt.
Iemand hier al praktijkervaring met de Sessy accu? Ben daar reuze benieuwd naar.
Citaat:Ik ben rustig aan aan het boeken voor mijn fietsvakantie in Nederland. Moet er eigenlijk ook nog een beetje voor trainen, lees überhaupt meer fietsen als 5-10 km achter elkaar 1x per maand
Prairy schreef:Ja dat denk ik dus ook, dat 50-60 wel een beetje mijn max gaat zijn van wat ik leuk vind. Dus dank, ik ga gewoon lekker mijn route aanpassen haha. 4,5-5u op de fiets heb ik gewoon geen zin in.
Ik ga de LF9 fietsen, de NAP lange afstand route, die loopt van noord oost Groningen (bad Nieuweschans) naar Zuid West Brabant (Baarle Nassau) en dan naar huis onder Eindhoven, is nog 80km extra ongeveer. Totaal 550km.
De route volgt de nieuwe te vormen kustlijn mochten de dijken doorbreken.
Er zijn meerdere lange afstand routes in Nederland, en als het goed is staan ze ook met bordjes aangegeven. Maar ik heb hem ook op Komoot staan, opgebroken in dag afstanden, dat had iemand al gedaan. Ik heb alleen beetje aangepast met waar ik slaap en eventueel nog wat tuinen wil bezoeken onderweg.
Varekaj schreef:Zo. Gesprek met de bank was interessant. Het is haalbaar, maar wel mits een paar grote stappen. Heb niet het idee dat vriend ervoor te vinden is, mede omwille van de afstand en het werk. Hij staat er meer sceptisch in dan ik, maar voor mij voelde die plek echt als thuiskomen.
We gaan het zien. In ieder geval weten we wel naar de toekomst toe wat we gaan kunnen als dit afgeblazen wordt.