En aangezien we het vorige kleed hebben weg gedaan ivm puppy, wou ik er nu nog niet masaal geld aan besteden.
Die cognac bank is ook mooi!
Irm, bedankt! Zo is het ook heel mooi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BiBiQ schreef:Die bank!!! Hij is zo mooi![]()
En nog met korting nu ook. Ik word er zo hebberig van.
Heb 'm al een half jaar terug gezien. Dochter keurde hem ook goed.
[ [url=m/1zEjGA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel nog heel erg ivm de poezenharen. Op m'n huidige bank word ik er gek van omdat het er mega in kruipt.
[ [url=m/F5IFC4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/do5K4R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Oh SpikkelFire, dat is mijn droomkleedmaar ik vond geen enkele dat meeviel qua prijs.
En aangezien we het vorige kleed hebben weg gedaan ivm puppy, wou ik er nu nog niet masaal geld aan besteden.
Irm, bedankt! Zo is het ook heel mooiWarmte en gezelligheid! Maar ik ben sowieso grote fan van jouw stijl. Mijn keuze is gemaakt
Storm schreef:BiBiQ schreef:Die bank!!! Hij is zo mooi![]()
En nog met korting nu ook. Ik word er zo hebberig van.
Heb 'm al een half jaar terug gezien. Dochter keurde hem ook goed.
[ [url=m/1zEjGA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel nog heel erg ivm de poezenharen. Op m'n huidige bank word ik er gek van omdat het er mega in kruipt.
[ [url=m/F5IFC4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/do5K4R.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cognac bank van jouw foto is een andere bank. Ik heb zelf die en hij is niet meer leverbaar. Dit was de Pinto.
Maar de foto die ik als laatste plaatste, is het nieuwe model dat ze hebben, staat iets hoger op de poten en is wat minder 'roest' van kleur en wat lichter bruin. Maar ook erg mooi! Dit model heet de Garda.
Farjen schreef:Oh SpikkelFire, dat is mijn droomkleedmaar ik vond geen enkele dat meeviel qua prijs.
Irm, bedankt! Zo is het ook heel mooiWarmte en gezelligheid! Maar ik ben sowieso grote fan van jouw stijl. Mijn keuze is gemaakt
lrm schreef:Farjen schreef:Sorry elsea voor het na-apenVlotte levering wel
![]()
Iemand leuke suggesties qua kleurkeuze voor de kussentjes? Deze zijn nog van onze oude bank
[ [url=m/TXxW2N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor je beeldvorming met terra/cognac/roest.
Dit heb ik net bij elkaar gemaakt.
Net niet de bank er mooi op maar voor het idee denk ik prima zichtbaar.![]()
[ [url=m/QTJFx7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BfZbyi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9dWMd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/677gPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:@BiBiq: volgens mij is die stof veel fijner met kattenharen dan de bank die je nu hebt! Ik heb de bank zelf niet, maar wel eens naar gekeken.
Wij hebben de slaapkamer aangepakt hoor. Ik zal morgen nog wat foto’s maken en plaatsen bij daglicht, maar wil jullie alvast laten zien wat het is geworden. Bedankt voor jullie inspiratie![]()
Nieuwe lampjes gescoord bij Karwei
[ [url=m/zxOwC4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleed en rond kussentje bij Action
[ [url=m/Yzr2Tu.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het resultaat...
[ [url=m/n7RIzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UrXaEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UC8Y99.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donkerblauw dekbedovertrek. We hadden er ook een met subtiel printje, maar die blauwe kleur matchte helaas niet met de muur! Het grijze kleed had ik nog (en die verschillende structuren vullen elkaar inderdaad heel goed aan). We zijn echt heel blij met het resultaat! Alleen nog wat andere kussentjes, want de kleuren blauwen matchen niet helemaal en die crème kleurige wil ik ook weg haha.
Janine1990 schreef:Ik heb EIN-DE-LIJK een deur van mijn bijkeuken naar keuken...
Mijn bijkeuken staat er intussen bijna 2 jaar...![]()
En deze doorgang werd weggebroken destijds (de deur links uiteraard):
[ [url=m/nZxqos.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar werd dit van gemaakt:
[ [url=m/GUkz39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wist nog niet wat er in moest qua deur... Een glazen deur vond/vind ik te duur voor het huis. Dus ik wilde een barndoor, loftdeur... Geef het een naam... Maar ik vond het standaard steigerhout niets en gemaakt barnwood vond ik ook niet zoveel aan...
Toen bedacht m'n moeder dat ze nog een oude deur uit mijn ouderlijk huis op zolder hadden staan... Die heb ik afgebeten en in twee verniswassen gezet... En dit is het resultaat!
[ [url=m/oKZJnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Storm schreef:Wauw Janine, waanzinnig!
Ik wil dit ook op mijn slaapkamer, ik slaap op zolder en er zit een soort toog van de voorzolder naar mijn slaapkamer. Een deur past niet, maar een barndeur wel omdat ik een grote dakkapel heb.
Hoe heb je dit gemaakt?