Werd telkens extreem overboden bij alle particuliere appartementen, maar nu dus wel raak bij deze ex-sociale huurwoning. Heb er wel wat werk aan, maar heb er enorm zin in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Zo, dat is snel over! Gefeliciteerd.
Aan de mensen die al een huis gekocht hebben, ging je ook nog op verschilllende tijden kijken bij het huis om te zien hoe de woonomstandigheden zijn?
Het lijkt mij bv echt horror als bij het bezichtigen het een heel rustige buurt lijkt en je komt er als je er woont achter dat je vreselijk gillende buurkinderen hebt, die toen niet thuis waren
batje schreef:Dank je! Achter het Tropenmuseum en bij brouwerij het IJ (de molen, als je daar bekend bent)
Werd telkens extreem overboden bij alle particuliere appartementen, maar nu dus wel raak bij deze ex-sociale huurwoning. Heb er wel wat werk aan, maar heb er enorm zin in!
batje schreef:Oh wat leuk, de Conradstraat is ook een fijne plek. We wonen nu ook in die buurt en ivm de scholen van de kinderen moest ik iets dichtbij vinden. Ben erg blij dat dat gelukt is!
Fitzroy schreef:Is dat nieuw, Cayenne? Dat de nieuwe bewoners een hypotheek over kunnen nemen? Ik heb daar nog nooit van gehoord.