Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Even snel een vraagje tussendoor, moet je altijd je arbeidsovereenkomst mee sturen?? Want die van mij vroeg adviseur naar, die van mijn vriend volgens mij niet. Ik ben nu 1,5 jaar werkzaam bij huidige werkgever en vriend 3 kwart jaar, misschien omdat ik binnenkort vast contract moet gaan krijgen ofzo?? Werkgeversverklaring met intentie is er wel trouwens.
Sonja_vR schreef:Bridget, bouwdepot moet wel in je max leenbare bedrag passen
Dus niet dat je dat nog eens daar boven op mag lenen.
Daarnaast moet het ook nog qua totaalbedrag passen in wat het huis na de beoogde verbouwingen waard gaat zijn.
_Marinke_ schreef:Oh wat balen bridgetF! Hopen dat de makelaar ze nog kan overhalen op een ander moment terug te komen. Wij hebben de woning per toeval eigenlijk op verschillende tijden gezien en met verschillende weersomstandigheden. Van druilerig weer tot mooi zonnig.
Gefeliciteerd Eulogy!!![]()
Bedankt voor je antwoord Jotoma, vroeg het me af omdat naar die van mij nadrukkelijk werd gevraagd en naar die van mijn vriend niet. Vond het maar raar en toen dacht ik misschien dat het alleen in specifieke gevallen gevraagd word. Vanavond even de laatste dingetjes klaar maken en dan kan morgen alles mee, of adviseur er nou om vraagt of niet neem gewoon echt alles mee kan ze direct kijken wat ze nodig heeft haha.