Gianti schreef:Thxxx ben er super blij mee.. mams heeft hem in vorm van aardbei
Die hebben ze wel in maat xxxxl, gezien je moeder erin past?!........

Fee, wat een super gave stoel!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Die van ons Stammen ook uit die tijdhad dus wel gezocht met het type bij de bouwmarkt, maar het is dus geen standaard. Kan karwei het dan ook op maat maken? En is dat dan niet net zo duur als ze daarvoor velux op moeten bellen?
noviceh schreef:Darah, heb je een foto?
Gianti, dat zijn briljante hondenmandjes!
Fee, die stoel...Zo eentje zou ik er graag in cognackleur willen! Kan je de vaasjes ook niet op een tafel zetten? Of een kastje? Met eventueel iets van een takje met rode besjes of witte bolletjes in de witte vaas voor de 'break'?
Sodera, je kan op internet voor betaalbare prijzen een rolgordijn op maat bestellen. Je hebt dan keuze uit meerdere kleuren en kan vaak eerst wat kleurenstaaltjes bestellen.
Rena, de PAX kast!
Sodera schreef:Voor de woonkamer heb ik inderdaad gewone gordijnen. Wilde dolgraag houten jaloezien maar dat is me echt veel te duur.
Dit ging om de slaapkamer, ik wil graag iets goed verduisterends omdat de slaapkamer op het zuiden ligt. Ook in de slaapkamer zijn de ramen dus 2 m hoog, maar beginnen pas 80 cm van de grond dus heb ook gewone gordijnen van 2.90/3 m hoog nodig... Het is echt supergaaf, zulke hoge plafonds en grote ramen maar ook niet echt superhandig; dit valt namelijk ook zo'n beetje buiten de standaard range.
Kentaro schreef:Voor wie op zoek is naar een vintage vloerkleed?!
http://www.groupdeal.nl/vintage-vloerkl ... 2016-11-15