xPabloBokt schreef:Opkrullend blad is meestal te weinig water
Oké ik geef het door
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar80 schreef:Ik kende 'Cheeseplant' ook niet. Maar ok, gatenkaas dus![]()
Vervelend dat de calathea het niet best doet. Geen ervaring verder met die planten...
@Axel: Leuke aanwinst!
Ik was bij de Lidl vorige week en toen lag er een hangpotje in de bakDe laatste... Nou die moest mee
![]()
De pot is nu bewoond met mijn Hoya Burtoniae Variegated stek. Flinke wortels bleek hij al te hebben bij het verpotten. Verpotten was wel nodig, want ze kunnen niet de hele tijd in de steentjes blijven staan. Wie weet gaat hij nu goed groeien zo in de potgrond (cactuspotgrond met handje perliet er nog door en een beetje orchideeënpotgrond).
Hij moet nog wel even in zijn potje groeien![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dacht wel leuk om een foto te hebben van nu en dan hopelijk straks wat meer plant in het potje... Maar zo in het najaar zal de groei vast niet zo heel hard gaan.
De rest van mijn Hoya's ook verpot op twee na, die moeten nog even verder wortelen in water.
En mijn Disschidia Watermelon heeft nieuwe groei zag ikEn Hoya Chouke ook
Dagmar80 schreef:@axel_1997: Haha, een klein beetje wel hè? Je hebt ook echte heksenketelpotjes, ook schattig. Als ik er nog eentje zie bij Lidl komt er eentje bij, zo handig dat hij zo licht is en het formaat is prima voor mijn nog kleine planten. Nog wat om in te groeien. Online zag ik ze niet staan helaas.
Benieuwd of je begonia's gaan groeien! En babyplantjesHopen dat ze het goed blijven doen.
Mooi dat blauwige blad!
Ik heb voor mezelf een klein verjaardagscadeautje gekochtVier Hoya stekken, twee geworteld en twee moet ik nog een tijdje op water gaan zetten. Eigenlijk zou ik niks meer kopen tot het voorjaar. Mislukt
![]()
Nu maar inhouden, want ik heb er nog een paar op de Wishlist en die moeten wel een plekje hebben straks.
_Karlijn schreef:[ Afbeelding ]
cissy schreef:Aangezien hier vele groene vingers zitten, wat is hier ad hand?
[ [url=m/hAKMYA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/geUi4r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had deze gekocht voor op kantoor, zo langzamerhand verpietert ie steeds meer.
Zat vol blad bij aankoop, nu niet meer en alles hangt opzij.
Geef ik nou teveel of juist te weinig water?
Heeft ook al voeding gehad maar zie m langzaam doodgaan.