Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nielojram schreef:Ik volg dit topic al een poosje. Zijn er hier ook mensen die roken, want dat hoogt het boodschappen-budget ook al aardig op..Spoiler:
Zal niet vertellen hoeveel wij kwijt zijn aan boodschappen elke maand...![]()
youaremystar schreef:Wij roken niet meer binnen. Dat scheelt mij echt bergen met geld! Eerder rookte ik een pakje in 1 á 2 dagen op. Nu doe ik er 5 dagen mee, en dan nog een pakje voor het hele weekend.
Naja van €38 naar €16 per week vind ik helemaal top!
Vandaag wel dik over budget gegaan met boodschappen doen, maarja we geven een feestje dit weekend. Dan mag het wel een keer toch?
Booooo schreef:Net terug van de Jumbo. Ik moest onderandere tomaten hebben. Zat een beschimmelde tomaat in de voorverpakte. Had een meisje geroepen, ik zei ik heb hier beschimmelde tomaten. Ze zei ohh dank je wel halen we meteen weg. Dus ik reageerde ik krijg nu toch een verstas? Uhhh uhhh ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt![]()
Iemand erbij geroepen en ze gingen een vers tas voor me maken
- 5 appels
- zakje mandarijnen
- komkommer
- bakje cherrytomaatjes
- zak spruiten
joyce_eddy schreef:Ook op gratis zijn weer een paar nieuwe acties
ChantalSmook schreef:Ik zat voor mij alleen vaak op 35,- per week. Woon nu samen en we hebben 300,- op gezamelijke rekening voor het eten. Ik vind lekker eten en gezond eten erg belangrijk maar vries veel in. Ene week doen we voor 70,- boodschappen maar vriezen we veel in. Andere week dan alleen wat kwark en fruit voornamelijk. Mijn vriend is wel een dure eter. Hij is gek op vlees en eet ook best veel. Maar ik gok dat qe uit gaan Komen op 240 per maand ongeveer.