Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Spannend![]()
Wat zul jij trots zijn. Knap ook al, die laatste ronde. Want die selecties zijn superstreng, toch?
Tilburg is goed te doen hoor, qua huisvestingGoedkoopste (grote) stad van Nederland om te wonen, naar het schijnt. En ook de studentenkamers zijn best redelijk geprijsd hier. Veel studenten etc. zelfs, die gewoon een zelfstandige ruimte hebben. Dus wat dat betreft had je geen beter conservatorium uit kunnen zoeken
VanHuisUit schreef:Zooooo en de brunch weer overleefd![]()
![]()
Blijf het altijd spannend vinden op een of andere manier, 'al' onze kinderen bij elkaar etc. Maar ging prima. Stom is dat. Vraag me af of dat ooit anders wordt.
Er is er wel weer eentje bij met bijzondere keuzes vwb financiën / huis of hoe je het ook wilt noemen, maar dat moeten we maar loslaten, althans, dat proberen we dan. Ondertussen denken we (ik zie dan dat mijn vriend dat ook denkt...) "dit gaat nooit goedkomen".... dat vind ik dan weer lastig want het is niet die van mij die bijzondere keuzes maakt, en toch gaat een gesprek er dan over. En tja, dan ben ik niet de moeder.
Heb er wel wat over gezegdben ook maar een mens.
Maar heb het vriendelijk en zo objectief mogelijk gehouden![]()
![]()
Nou lekker cryptisch he.
Ben benieuwd hoe jullie de Pasen hebben doorgebracht. Morgen hebben we niets op het programma dat scheelt