Talida schreef:Had je erbij willen zijn dan? Wij waren altijd de deur uit met een bezichtiging. Vind juist erg raar dat de huidige bewoonster van 'ons' huis thuis was.
We wilde in eerste instantie zelf de bezichtegingen doen, gewoon omdat wij alles van het huis weten en alle ins en outs kunnen vertellen, maar op advies van de makelaar doen we dat niet. Ik ga denk ik maar alles op papier zetten en de makelaar het uit zijn hoofd laten leren
Hij heeft nu maar 1 kort rondje door hetr appartement gedaan en nog niet eens alles goed gezien
Het is dat het een goede bekende van mijn vriend is en dat hij het hem toevertrouwd, maar mijn makelaar zou het niet zijn (overigens het eerste huis wat ik verkocht was ook met een makelaar die we achter zijn broek aan moesten zitten, maar dat was in een tijd dat je huis gemiddeld 3maanden te koop stond... ) 

tuurlijk...denk ook dat het mooiste ene combi is , rondkijken zonder de eigenaars 

Dat van jullie stat nog maar net te koop zie ik. Dat van ons sinds september 2011...