[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:33

Gistermiddag toen ik mij wilde aanmelden op msn kreeg ik de melding dat ik een nieuwe versie moest downloaden en of ik dat nu wilde doen. Ik klikte op nee maar daardoor kon ik mij niet aanmelden bij msn. Dus toch maar een nieuwe versie gedownload en nu heb ik de versie windows live messenger ofzo. Nu kwam ik erachter dat dit was zodat wij beter beschermt worden ofzo Van deze versie van msn word ik echt helemaal gestoord, vind het onhandig en onoverzichtelijk.

Wie heeft deze melding nog meer gehad en/of weet hoe ik evt. mijn oude msn weer kan krijgen.

Cyntje

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:34

Inmiddels werkt ie weer :D

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:01

liiisette schreef:
Gistermiddag toen ik mij wilde aanmelden op msn kreeg ik de melding dat ik een nieuwe versie moest downloaden en of ik dat nu wilde doen. Ik klikte op nee maar daardoor kon ik mij niet aanmelden bij msn. Dus toch maar een nieuwe versie gedownload en nu heb ik de versie windows live messenger ofzo. Nu kwam ik erachter dat dit was zodat wij beter beschermt worden ofzo Van deze versie van msn word ik echt helemaal gestoord, vind het onhandig en onoverzichtelijk.

Wie heeft deze melding nog meer gehad en/of weet hoe ik evt. mijn oude msn weer kan krijgen.

Die vraag heb ik ook gehad en ik heb ja gedaan. Ik moet nog heel erg wennen aan deze versie. Maar als je deze er weer af gooit, kun je niet meer verder met je oude versie. Die werkt gewoonweg niet meer..
Volgens mij zul je er dus, net als ik, verplicht aan moeten wennen!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:06

Snap zowieso de meerkeuze vraag niet want je kunt toch niks anders.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:08

Krijgt er niemand anders trouwens de foutmelding:
"In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."?

Ik dus àltijd wanneer ik me aanmeld. Als ik dan op rapport verzenden of niet klik, sluit mijn msn gewoon af, maar als ik het negeer en gewoon laat staan (ergens onder in de hoek waar ik geen last ervan heb) dan werkt mijn msn gewoon.

En ik hoop ook nog altijd om de gouden omzeilingstip om mijn oude msn terug te kunnen gebruiken =( .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:10

Nee die melding nog niet gehad, zelfs op de pc nog 8.5 als goed is .
Ik kan je ook niet verder helpen met deze 'foutmelding' weet niet wat ze bedoelen haha computertaal

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:10

Ho wacht eens ff, ben offline op andere msn zie ik nu ... dat word dus ook een 9.0 :\

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:18

Ahum, nou even over wat anders: heeft iemand ook een popupje gehad met 'hi'? Ik kreeg dat net ook in Hotmail! Ik klikte het weg en het blééf (gelukkig!) weg!

Hebben jullie dan ook Build 14.0.8089.726? (kijk bij Help, helemaal aan de rechterkant in MSN)

Luanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:23

Mijn moeder vertelde dat net ook over het popupje.
Ze wist niet wat het was :n.

Ik moet denk ik ook geloven aan de nieuwe msn ;(

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:26

bij mij doet ie het nog steeds niet... zit nog ope buddy...

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:28

HorseyDude schreef:
Ahum, nou even over wat anders: heeft iemand ook een popupje gehad met 'hi'? Ik kreeg dat net ook in Hotmail! Ik klikte het weg en het blééf (gelukkig!) weg!

Hebben jullie dan ook Build 14.0.8089.726? (kijk bij Help, helemaal aan de rechterkant in MSN)

daar is al een topic over geopend over dat popupje, maar helaas heeft bokt die op slot gezet, er zijn veel bokkers die daar last van hebben, dus ik ook. helaas weet ik nog niet wat het is.....
en Build 14.0.8089.726 heb ik er niet staan

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:16

HorseyDude schreef:

had ook dat popupje met hi erin, heb hem weggeklikt, kwam nog een keer terug en daarna niet meer....

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:47

Die pop-up komt van die advertentie van Knaken Kraker, steeds als die tevoorschijn komt krijg ik de pop-up.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:54

Evelijn_ schreef:
Die pop-up komt van die advertentie van Knaken Kraker, steeds als die tevoorschijn komt krijg ik de pop-up.

Oooooooooh, dankjedankjedankje!!!! Kan kloppen, want toen dat in beeld was: POEF! Kwam het ineens! +:)+ +:)+

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:15

xKatleentjex schreef:
Krijgt er niemand anders trouwens de foutmelding:
"In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."?

Ik dus àltijd wanneer ik me aanmeld. Als ik dan op rapport verzenden of niet klik, sluit mijn msn gewoon af, maar als ik het negeer en gewoon laat staan (ergens onder in de hoek waar ik geen last ervan heb) dan werkt mijn msn gewoon.

En ik hoop ook nog altijd om de gouden omzeilingstip om mijn oude msn terug te kunnen gebruiken =( .

Die melding krijg ik gelukkig niet!

Wij krijgen maandagmorgen iemand voor onze computers dus zou dan wel eens even informeren of we de oude versie weer kunnen krijgen want deze vind ik waardeloos.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:28

Ik heb steeds 1 uitnoding die steeds terug komt. Als ik erop klik blijken er helemaal geen uitnodigingen te zijn. Hoe haal ik dan die melding weer weg??? Komt steeds weer terug!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 22:31

Bahbahbah! MSN ervan af geknikkerd en maar Pidgin erop gezet; die zeurt tenminste niet zo om uitnodigingen...

il0nkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:35

Ik heb ook een melding gekregen dat ik de nieuwe versie moet downloaden, maar ik krijg elke keer dat het niet gedownload is door een fout ofzo. Dus ik kan gewoon niet op msn..
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:05

Nou, doe net zoals ik: MSN eraf mikken en Pidgin erop zetten! Tis effe wennen maar dan heb je wel een afgeslanke versie die ook MSN contacten pakt!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:23

HorseyDude schreef:

Dit had ik eergisteren :)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:27

Jolliegirl schreef:
HorseyDude schreef:

Dit had ik eergisteren :)

Ik heb hem ook een paar keer gehad. Gister nog.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:29

Schijnt door een reclame van Tele2 te komen!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 12:59

Ik moest ook die nieuwe versie downloaden maar telkens als het bijna voltooid is dan gaat het weer alles ongedaan maken.
Wie heeft dit ook gehad en hoe te verhelpen?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 09:32

Ik moet ook de nieuwe versie downloaden. Ik wil het niet, maar dan kan ik dus niet inloggen.

Edit; Lees nu net in dit topic dat ik verplicht ben om het te downloaden. Moet dan maar :+

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 09:35

ik krijg dit ook steeds
heb al voor de tweede keer en berichtje gekregen dat ik de nieuwe versie moest downloaden maar als ik dat doe krijg ik ook dat er een communicatiefout is opgetreden en niet meer op msn kan
alles eraf gemieterd
en toen gezocht wat er wel pakte
heb nu 7.0 geinstalleerd staan en die doet het weer

dus als er iemand nog een oplossing weet voor dat bericht van die communicatie fout met dat webplatform hou ik me aanbevolen