Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liiisette schreef:Gistermiddag toen ik mij wilde aanmelden op msn kreeg ik de melding dat ik een nieuwe versie moest downloaden en of ik dat nu wilde doen. Ik klikte op nee maar daardoor kon ik mij niet aanmelden bij msn. Dus toch maar een nieuwe versie gedownload en nu heb ik de versie windows live messenger ofzo. Nu kwam ik erachter dat dit was zodat wij beter beschermt worden ofzo Van deze versie van msn word ik echt helemaal gestoord, vind het onhandig en onoverzichtelijk.
Wie heeft deze melding nog meer gehad en/of weet hoe ik evt. mijn oude msn weer kan krijgen.
HorseyDude schreef:Ahum, nou even over wat anders: heeft iemand ook een popupje gehad met 'hi'? Ik kreeg dat net ook in Hotmail! Ik klikte het weg en het blééf (gelukkig!) weg!
Hebben jullie dan ook Build 14.0.8089.726? (kijk bij Help, helemaal aan de rechterkant in MSN)
HorseyDude schreef:Ahum, nou even over wat anders: heeft iemand ook een popupje gehad met 'hi'? Ik kreeg dat net ook in Hotmail! Ik klikte het weg en het blééf (gelukkig!) weg!
Hebben jullie dan ook Build 14.0.8089.726? (kijk bij Help, helemaal aan de rechterkant in MSN)
xKatleentjex schreef:Krijgt er niemand anders trouwens de foutmelding:
"In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."?
Ik dus àltijd wanneer ik me aanmeld. Als ik dan op rapport verzenden of niet klik, sluit mijn msn gewoon af, maar als ik het negeer en gewoon laat staan (ergens onder in de hoek waar ik geen last ervan heb) dan werkt mijn msn gewoon.
En ik hoop ook nog altijd om de gouden omzeilingstip om mijn oude msn terug te kunnen gebruiken =( .