Mischien dat sommige mensen 't even wennen vinden, maar ik vind het een geweldig programma, gebruikte 't al voordat ik m'n iPod kocht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijee schreef:Hoe is itunes voor de keerste keer ?
Ik ben dus van plan om waarschijniljk een ipod te kopen, al zit ik nog in de twijvel.
Ik kreeg vandaag te horen van een vriendin, dat itunes mega moeilijk is./
En omdat ik niet de handigste ben op dat gebied..
Marijee schreef:haha, dank je wel
nu zit ik met nog 1 vraag
mijn Zen v heeft op eens een 'fireware problem'.
Ik heb hem al eens uit-aangezet, maar het blijft voorkomen, hoe kan ik het helpen?
Ook gereset, en programma mee bezig geweest.
Wie weetwat ik nu nog kan doen, en waardoor ik hem zaterdag nog kan gaan gebruiken ?
RedPassion schreef:Ik heb een vraag over mijn iPod... een tijdje geleden is mijn laptop gecrashed en ik ben alle liedjes die in iTunes stonden kwijt.
Nu stonden mijn favoriete nummers en lijsten gelukkig nog allemaal op mijn iPod maar ik durf die nu niet meer aan te sluiten op de laptop. Ik ben namelijk bang dat de iPod dan de enkele nummers die nu weer in iTunes staan over gaat nemen en de rest (de oude lijsten dus) eraf gooit.
Ik wil de iPod alleen opladen via de laptop en een paar nummers toevoegen, er mag zeker niks af. Is dit mogelijk, en zo ja: Hoe moet ik dat dan doen?
Suus__ schreef:Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de ipod touch 1e en 3e generatie? (Op de prijs na dan)
lovey_ou schreef:ik snap dus echt geen f*ck van itunes he
Snap zo zie zo niet waarom je niet gewoon de map mp3 kan openen het het dan daarheen kan kopieeren
Anthea schreef:iTunes is nog makkelijker dan muziek kopieren en in 'n map gooien.
lovey_ou schreef:ik snap dus echt geen f*ck van itunes he
Snap zo zie zo niet waarom je niet gewoon de map mp3 kan openen het het dan daarheen kan kopieeren
Mientjeuh schreef:Suus__ schreef:Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de ipod touch 1e en 3e generatie? (Op de prijs na dan)
Meestal zit tussen verschillende generaties niet veel verschil. Misschien lichtelijk ander design, een paar nieuwe functies...
Volgens mij is de eerste generatie niet meer te koop, de tweede misschien ook niet meer, maar ik kan ook fout zitten. Ben geen Touch-expert, vind het maar stomme dingen