Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
theadora99 schreef:Ik doe nu handbal, kostte me een paar nieuwe schoenen en een wedstrijdbroekje. Shirtjes, jas en tas gesponsord. Voordeel daarbij is dat de zaal ook voor korfbal, gym, zaalvoetbal, basketbal etc gebruikt wordt/kan worden.
Stoppen met paarden zou me hier zo’n €5000 per jaar schelen, daar doe ik het niet voor haha.
Ben wel overgestapt van zorgverzekering, ga zo’n €80 minder betalen dus dat is wel lekker!
tita schreef:Tja ik schrok van turnen mijn kind kost 125€ per kwartaal gaat dit jaar 8% omhoog
Moet minimaal 6 wedstrijden (15€ per keer) doen en dat is dan bixie niveau
Dit jaar mei horen we of ze door gaat naar divisie niveau
Suzanne F. schreef:tita schreef:Tja ik schrok van turnen mijn kind kost 125€ per kwartaal gaat dit jaar 8% omhoog
Moet minimaal 6 wedstrijden (15€ per keer) doen en dat is dan bixie niveau
Dit jaar mei horen we of ze door gaat naar divisie niveau
Mijn dochter turnt nationaal, 2e divisie en dat is wel dubbel zo duur als wat jij schetst. Iets van 260 per kwartaal en wedstrijden kosten 35 euro. En dan inderdaad minimaal 6 wedstrijden.
Maar in verhouding tot paardrijden valt bijna alles mee.
nu hebben wij vorig jaar dus wel veel gemist ivm ziekenhuis niet op het matje geroepen
Ik durf niet te kijken wat ik afgelopen jaar kwijt was aan hond + paard
PSvanLot schreef:Hier op de spaarrekeningen altijd een rond bedrag. Wordt daar helemaal kriebelig van als er scheve bedragen op staan.
Ik weet dat ik in het laatste kwartaal van het jaar vaak meer spaar dan aan het begin van het jaar. Zolang ik de maand juli voorbij ben trekt alles weer recht
PSvanLot schreef:hoeveel mogen ze dan trainen voor dat bedrag per kwartaal?
Suzanne F. schreef:PSvanLot schreef:Hier op de spaarrekeningen altijd een rond bedrag. Wordt daar helemaal kriebelig van als er scheve bedragen op staan.
![]()
Ja dat heb ik ook. Raar eigenlijk, maar het voelt beter als het ronde bedragen zijn.
Betaalrekening kan dat niet, maar op de spaar inderdaad wel.
PSvanLot schreef:Suzanne F. schreef:Hier zelfs op duizendtallen afgerond. Op honderdtallen mag op zich ook, maar 50 niet hoor.
Als ik elders maand precies 1000 of 2000 zou sparen zou ik dat ook doen, maar dat is niet zo.
Suzanne F. schreef:Hier zelfs op duizendtallen afgerond. Op honderdtallen mag op zich ook, maar 50 niet hoor.
Suzanne F. schreef:PSvanLot schreef:
Als ik elders maand precies 1000 of 2000 zou sparen zou ik dat ook doen, maar dat is niet zo.
Ik stort ook niet maandelijks op de spaar. Ik doe dat eens in de zoveel tijd en dan ineens een rond bedrag.
PSvanLot schreef:Laat je dat dan op je lopende rekening staan?
Ik spaar meteen bij het krijgen van loon een groot gedeelte op de spaar en een aantal potjes. Aan het einde van de maand maak ik de lopende rekening helemaal leeg en wat over is gaat op de spaarrekening. En dan maak ik meteen met het nieuwe loon het bedrag weer rond haha