Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:En het staat ingetekend als slaapkamer...ook maar net wat je het noemt.
Zet er een paar fitnesstoestellen neer en het is een sportruimte en niemand vind het meer vreemd dat je daar doorheen loopt naar de badkamer.
Plek genoeg voor iedereen om boven te slapen. Waar ik het probleem van 1 wc ook niet snap.
En tegen de tijd dat de kinderen wel de deur uit zijn geschopt en de ouders de trap niet meer goed in kunnen kunnen ze van de sportkamer wel weer een slaapkamer maken en hoeft er niemand meer doorheen.|
Brainless schreef:Maar ook als je het weer wilt verkopen ben je beperkt in wie dit zo wilt hebben.
Ook al zouden al mijn kinderen de deur uit zijn dan nog zou ik dit niet zo willen hebben.
Als je een logé hebt, dan moet die alsnog door je slaapkamer heen om te douchen.
Brainless schreef:Maar ook als je het weer wilt verkopen ben je beperkt in wie dit zo wilt hebben.
Ook al zouden al mijn kinderen de deur uit zijn dan nog zou ik dit niet zo willen hebben.
Als je een logé hebt, dan moet die alsnog door je slaapkamer heen om te douchen.
Avalanche schreef:Brainless schreef:Maar ook als je het weer wilt verkopen ben je beperkt in wie dit zo wilt hebben.
Oh, ik wel, ik heb geen kinderen, en volwassenen die bij mij blijven slapen, doen dat met wederzijdse toestemming, dus dan mag dat
Suzanne F. schreef:Heeft bij jullie dit topic ook een raar icoontje gekregen in je eigen berichten? Dit was nooit.
[ [url=m/yHntUu.jpg]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Maar wat moet een loge in de nacht in de badkamer?
Die wacht maar tot wij dan op zijn.