Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horsii schreef:https://www.funda.nl/koop/vlaardingen/a ... manring-1/
Op de foto's wel erg kaal gezien alle losse dingen weg moesten en de canvassen weggehaald aangezien de fotograaf gezichten niet deed vervagen.

listiglistje schreef:Nette woning, die ben je zo kwijt! Zeker voor die prijs!
Hahaha hier ook een type vol, fotolijstjes, keuken aanrecht spullen en plantjes erop, olieflesjes,kruiden, stoel teveel, zeepjes, flesjes.
Er mag wel geleefd worden, ben geen steriel huis type

MarjanB schreef:Ach jullie hebben nog een vloer![]()
[ [url=m/GqhkJQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder gekheid, leuk huis en ben benieuwd hoe snel je het kwijt bent!
En voor mensen die ook een klushuis willen, calculeer een nieuwe rug in bij je berekeningen![]()
.
Verschrikkelijk.
En ik vond mezelf in deze regio met 55 m2 al een enorme bofkont
. Alleen toen pap overleed het op me genomen om wat meubels in bewaring te nemen. Da's niet handig met 55 m2
Iedere mm is nu volgebouwd met meubels die we eigenlijk niet willen.
Verder wel een heerlijk huisje hoor! Wat je nu hebt is nog 10 x leuker
ga voor jullie duimen voor een leuk bod
listiglistje schreef:Menino had je geen opslag gehuurd? Ik heb alle meubels van mijn moeders huis opgeslagen, betaal daar 80 euro per maand voor (was 190m2, dus flink wat meubels)
Die meubels komen nu goed van pas!mijn moeder had geweldige meubels...
. Maar die is dichter bij mijn broer dan bij mij.
.
.
.
(Echte kristallen kroonluchters enzo en authentieke chesterfield banken, maar dan weer net een te moderne uitvoering om stijlvol vintage te zijn
). Ik vind een klassiek interieur gecombineerd met modern onwijs vet
Maar ik moet toch wel echt even nadenken of al zijn kolossale antieke spullen ook maar enigszins in een interieur kan laten passen
Love paps, maar zijn inrichting vond ik foeilelijk
Echter alsnog te emotioneel gehecht om het weg te doen

horsii schreef:Zo dan dat is een flinke ruimte meer. 55m2 lijkt mij erg klein
Dat vind ik nu 90 al met een baby en twee honden haha.
Gelukkig wel altijd een ruime tuin erbij gehad. En een goede relatietest die de proef overleefd heeft. Scheelde ook wel dat ik daar op de rand van Amsterdam zat, en dus een ruime tuin had, en 200 euro huur betaalde (met huurtoeslag). Dat maakte opzich wel wat goed

paars schreef:Hier vandaag de eerste bezichtiging gehad. Dit stel wilde graag de kans om voor funda uit te bezichtigen en eventueel een bod te doen met hun makelaar. Dus even kijken wat daar uit komt rollen. Dat horen we morgen. Stel er komt een bod dan gaan we verder besluiten. Alle voorbereidingen voor funda zijn al gedaan. Gelukkig een verkoopmakelaar die hierin kan adviseren.

hier ook in een mega verbouwing en al aardig wat tegenslagen (verzakte rioolpijpen, cv ketel gaf direct het leven twee dagen na de overdracht etc.) maar gelukkig geen onoverkomelijke dingen. Rioolpijpen zijn zo vervangen en de Cv wouden we toch al vervangen alleen over een half jaar oid pas om dan in alle rust onze opties te bekijken, maargoed alles loopt toch anders bij een klushuis. Ontopic ik vind het elke minuut klussen nu al waard, het is echt onze droomlocatie en wordt zooo gaaf