Ik moest ook even goed kijken naar het kluwentje honden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Janinr is het groen op de muur? Kan je die niet gewoon zo laten en het roze in posters en andere accessoires laten komen?
noviceh schreef:Mooie ruimte Janine! Ik zou dan eerder denken aan een rieten vloerkleed of kleed met subtiele kleur, een mooie (hang)plant, een hocker/zitzak en een grote spiegel.
MyWishMax schreef:Oh, mijn hele huis is grijs met rozeIk vind dat juist wel heel mooi haha. Ook met jouw kleed denk ik. Hoezo zou die te heftig zijn? Heb je een voorbeeld?
miramii schreef:Heeft een van jullie ervaring met het verbouwen van een zolder? Goede tips, ideeën, puntjes om aan te denken enz. Vliering en twee wandjes plaatsen door gaat het hier om, de rest kunnen we zelf. We hebben geen flauw idee wat voor prijzen we aan moeten denken qua materiaal en tijd. Als ik online kijk zie ik mega prijzen, maar als ik die vergelijk met de gemiddelde kosten voor badkamer of keuken zaten wij daar vér onder (lees 1/3 vd prijs door veel zelf doen of met wat hulp).
MyWishMax schreef:Ja, vind die nieuwe beter staan beneden. Maar in de kledingkamer kan het wel heel mooi zijnIk bedoelde trouwens de flamingo als voorbeeld haha
miramii schreef:Heeft een van jullie ervaring met het verbouwen van een zolder? Goede tips, ideeën, puntjes om aan te denken enz. Vliering en twee wandjes plaatsen door gaat het hier om, de rest kunnen we zelf. We hebben geen flauw idee wat voor prijzen we aan moeten denken qua materiaal en tijd. Als ik online kijk zie ik mega prijzen, maar als ik die vergelijk met de gemiddelde kosten voor badkamer of keuken zaten wij daar vér onder (lees 1/3 vd prijs door veel zelf doen of met wat hulp).