[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 09:44

_Femkeeex schreef:
Ik ben je topic gisteren tegengekomen en ik heb alles doorgelezen. Ik vind het zo'n ontzettend leuk topic en je plekje is ook zoo mooi <3

Wauw, dan heb je je best gedaan!! :oo Wat leuk! :D Dankjewel <3

Slmt9 schreef:
Wat gaaf van Dije. Al moest ik wel even goed nadenken over welke Kevin nou op Dije zat :+

Nja, rouwen is pijnlijk en duurt lang. Ik heb 1,5 jaar geleden mn eerste kat verloren. Ik heb nog nooit zo heftig gerouwd. De pijn, het verdriet en het gemis. Tot de dag van vandaag kan ik om haar huilen. Werd laatste zelfs huilend wakker terwijl ik over haar gedroomd had, dan voelt alles weer zo vers. Dus ik kan me al je emoties goed voorstellen, helaas moet je daar doorheen :(

Gelukkig heb jullie wel weer een plaatje aan uitbreiding in huis zeg <3

Hahaha snap ik :')
Ach ja... :(:) Je moet er inderdaad doorheen..
Ja hè :+: Dat doet toch goed <3

Prairy schreef:
Wat leuk! Heeft Kevin gewoon zijn eigen paard :D

Hahaha dat zou wat zijn! :oo Voor nu in ieder geval nog wel :P :D Ze zijn zo'n leuk stel!

melanie0906 schreef:
Okay, I can't handle that... Super schattig! Ik mag volgend weekend mn nieuwe kittentje ophalen zodat mn andere katje niet meer alleen zit nadat de vorige 2 weken geleden met 10 maanden is ingeslapen <3

Haha <3 Wat fijn dat er bij jou ook weer een kleintje komt.. 10 maanden is wel heel erg te jong! Wat was er met hem? :(:)

melanie0906

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:19

Jaa zo blij dat die leegte een beetje ingevuld gaat worden! Hij heeft vanaf 3 maanden iedere maand bij de dierenarts gezeten met gezeik met zn gezondheid en we zijn er 2 weken geleden achter gekomen dat het een mutatie van niesziekte was waar hij niet meer beter van zou worden... ;( Mis t beestje enorm maar weet dat ik de enige goede beslissing heb gemaakt...

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 17:48

melanie0906 schreef:
Jaa zo blij dat die leegte een beetje ingevuld gaat worden! Hij heeft vanaf 3 maanden iedere maand bij de dierenarts gezeten met gezeik met zn gezondheid en we zijn er 2 weken geleden achter gekomen dat het een mutatie van niesziekte was waar hij niet meer beter van zou worden... ;( Mis t beestje enorm maar weet dat ik de enige goede beslissing heb gemaakt...

Dan was het inderdaad de enige goeie beslissing :j Hoe k*t ook... :(:) Gelukkig kunnen jullie straks weer liefde ontvangen van, en geven aan, een ander beestje <3

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:51

Heel lief van je! Dankjewel :o

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 16:27

Wij hebben ook weer een beetje meer liefde te ontvangen en verdelen... :o Want ik zag iets op Facebook voorbij komen bij een vriend van mij, en ik dacht: die zou hier zó mooi staan in de wei..... :D Toen zijn we hem maar gaan halen hahaha :D

Meet: Kosfers Spirit Blue Eyed Eagle, oftewel: Blue! :D :+: <3 Een cremello hengstje van 28 maart 2019, nu een jaartje oud dus :+: En hopelijk de toekomstige vader van heel veel mooie veulentjes <3 Met een beetje geluk is Kaatje nu drachtig van Kevin, en duim ik voor een vosmerrietje :+: Kaatje is of zelf valk, en zo niet: bruin. Met Blue heb je dan sowieso altijd een valk veulentje en op de vosmerrie een palomino kleurtje <3 Als ik mij goed heb laten informeren, ben nog nieuw in het fokwereldje :P

Genoeg gekletst, foto's!!! :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

En meer in zijn topic :D :):) [ITP] Nieuw avontuur: cremello NMPRS-hengstje Blue!

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:39

* stille meelezer en fan :+ *

Wat een knapperd heb je erbij! Hou van dat kleurtje!! Enige nadeel, snel vies _O-

Ben benieuwd wat hij gaat geven uiteindelijk!!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:02

Wat doe je me aan _O- straks staat mn paard op een sheltandfarm :')

Maar hij is wel leuk

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 21:04

Wat een knapperd! Veel plezier ermee :)

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:44

Ohhh, die ogen :oo

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 23:18

sharonsemme schreef:
* stille meelezer en fan :+ *

Wat een knapperd heb je erbij! Hou van dat kleurtje!! Enige nadeel, snel vies _O-

Ben benieuwd wat hij gaat geven uiteindelijk!!

Fan zelfs! Haha, zo leuk :D
Hij is inderdaad snel vies ja _O- Maar rollen in de modder, vind ik tot nu toe nog wel meevallen hoe erg hij ervan verkleurd :=

DeniseES schreef:
Wat doe je me aan _O- straks staat mn paard op een sheltandfarm :')

Maar hij is wel leuk

Hahaha _O- Shetland- en konijnenfarm _O-
:D

Solleke_Noah schreef:
Wat een knapperd! Veel plezier ermee :)

Dankjewel :+:

Lys_PPA schreef:
Ohhh, die ogen :oo

Gaaf hè!! Wel een hele grote reden dat ik voor 'm gevallen ben... Ben een sucker voor blauwe ogen _O- <3

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 23:28

Ohhh wat een leukerd!! <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 00:07

_Femkeeex schreef:
Ohhh wat een leukerd!! <3

Dankjewel :+:

Eindelijk ook weer een normale update! :D Weer even de tijd en zin gevonden om daar eens goed voor te gaan zitten :D De week van mijn verjaardag! :):) 9 t/m 15 maart :D

Chillen met Flitsie :+:

Afbeelding

Da's echt zo'n scheetje.. <3

Afbeelding

En deze dame ligt lekker bij mij, terwijl ik aan het werk ben.. het begin van het thuiswerken!

Afbeelding

Met d'r prachtige ogen <3

Afbeelding

En weer wezen rijden met Jay! Heb ik volgens mij nog nooit beeldmateriaal van laten zien :P Hier een heel bescheiden stopje :D :+:

En een klein spinnetje :D

Moe, maar voldaan <3 Jay is z'n eigen sauna :P

Afbeelding

Brego z'n knapste trucje: niet eten! Hij wacht net zo lang met aanpakken tot ik zeg: "pak 'm maar" :D
Die zooi in z'n mand _O-

Afbeelding

Flink veel regen gevallen! Het slootje, waar volgens onze buurman nog nóóit water in heeft gestaan _O-

Afbeelding

En zelfs op Wilg d'r wei, die de hele winter droog is gebleven, staan nu plassen! :oo

Afbeelding

Wilg trekt zich niet zoveel aan van de natigheid :P

Afbeelding

Evenals Splashy :D

Afbeelding

Da's wel duidelijk :P

Afbeelding

Rondje gedaan met Kevin wandelend en Brego mee, ik op Jay <3 Zo gezellig!

Afbeelding

Nog even een lieve Marsh.... :+: -O-

Afbeelding

Knappe Toff <3

Afbeelding

Jay is altijd net T-rex hoe ie bij dat raam staat _O-

Afbeelding

Nu we alleen thuis zijn, maar proberen om zonder Kevin een rondje te doen :D Ze hebben er zin in _O-

Afbeelding

Eerste kleine stukje langs de weg maar even aangelijnd.. tis maar een klein stukje, maar je hebt maar 1 auto nodig.. moet er niet aan denken!! En het ging best goed zo! :D

Afbeelding

In het bos lekker los :):)

Afbeelding

En laatste stukje terug weer vast :P Handig, zo'n knop aan je zadel :D +:)+

Afbeelding

Was toch wel leuk! :D

Afbeelding

Snow heeft het beste plekje in huis gevonden, drie schapenvachtjes op elkaar :+:

Afbeelding

Oefenen met Dije: vaststaan! Alsof hij nooit anders gewend is! :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brego wil ook graag een zitzak _O- Zit zo lekker :') Bult haar erachter van het borstelen _O-

Afbeelding

Dije trekt zich ook niks aan van de regen :=

Afbeelding

Lekkerdier <3

Afbeelding

Klaarmaken voor de smid! En gelijk puppy-training :P

Afbeelding

Afbeelding

Hoefjes ontdoen van modder, not a problem voor deze stoere hengst 8-)

Afbeelding

Trots <3

Afbeelding

En ook bij de smid: zó braaf!! :+:

Afbeelding

Afbeelding

Volgende klant :D Oma Wilg krijgt ook nieuwe pattas _O-
Leuk uitzicht altijd met die hoefsmeden _O-

Afbeelding

Tja, begin van de corona-crisis.. geen reistijd meer, raar werk, tijd over... :P doen wat iedereen deed: klussen! :P We zijn maar begonnen aan de logeerkamer :D Al het roze- en paardenbehang eraf :):) Hoe we begonnen!

Afbeelding

Ennn aan de slag! :D

Afbeelding

Afbeelding

Paarden duidelijk afgeleid door iets.. ik nu dus ook _O- Eens even kijken....

Afbeelding

Sukkeltjes... :') En dan Tamme..... _O-

Wat het nou was?! Geen idee _O-

Ennn weer door.... oops.... := Toch maar een stucer laten komen dan _O-

Afbeelding

Nog een verrassing _O- Peekaboo!! Meneer loopt ineens trappen als een jekko! _-:(

Afbeelding

Klaar! Alle muren kaal =:)

Afbeelding

Komt allemaal moois boven <3

Afbeelding

Afbeelding

Lekker een ritje gedaan samen :D :+:

Afbeelding

Snow ontsnapt! :oo
Ja, wij hebben de kerstverlichting nog steeds aan _O-

Afbeelding

Flits helpt d'r vangen :') Lekkerding :+: Die voetjes <3

Afbeelding

Gelukkig weer binnen :+:

Afbeelding

Pre-birthday dinner :9 :9 Ik <3 tapas!!

Afbeelding

En m'n birthday-breakfast :9 :9 Zo lief... :+:

Afbeelding

Kevin kreeg zelf ook een cadeautje <3

Afbeelding

Iedereen was in een ware feeststemming hier _O-

Afbeelding

Zo stonden ze dus al letterlijk uren buiten, te wachten tot ik een keer kwam kijken bij ze _O-

Afbeelding

_O-

Afbeelding

Duidelijk dat ze het héél leuk vinden zelf ook _O-

Afbeelding

Deze knaap had 'm elke keer binnen 3 seconden af, maar het geeft toch zulke leuke foto's :')

Afbeelding

Zelfs in de schuur versiering :D

Afbeelding

Knappie... alles staat 'm ook gewoon :') <3

Afbeelding

Lekker een rondje rijdennn :D

Afbeelding

Afbeelding

Met m'n favoriete dekje :+:

Afbeelding

Jaytje lekker even laten grazen :9

Afbeelding

Snow wéér ontsnapt :') Als ze het eenmaal door hebben... := Gelukkig blijft ze nog in de buurt.

Afbeelding

's Middags naar m'n ouders gereden om daar lekker te eten met z'n viertjes.. helaas niet uit eten, met oma erbij... -O- Halen we nog wel een keer in.. dit was ook gezellig en ik heb het MEEST fantastische cadeau OOIT gehad!!! Kan niet wachten tot ik dit kan gaan inplannen!!! :oo

Afbeelding

En ik kreeg een heel lief kaartje namens m'n vriendjes/vriendinnetjes <3 Ik ben 30 geworden en dat konden zij niet ongemerkt voorbij laten gaan _O- Gelukkig stak corona daar een stokje voor :D En dan later ooit nog 's iets héél leuks met z'n allen doen... zeggen ze dan! Want ik heb geen idee!! :oo Zo spannend en leuk :D

Afbeelding

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 00:31

Jaaaa leuke update weer! Word zelf ook weer helemaal gemotiveerd om mijn topic te gaan updaten haha!

Jullie plekje is echt zo gezellig met all beestjes! Kan niet wachten tot we de updates van de verbouwing in de schuur krijgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 08:45

We gaan echt iets heel leuks doen ja ;)

Dat die corona maar snel ophoudt :+

WAT EEN KNAPPERD JE PONY! Als het goed weer is en jullie vinden het een goed idee komen we misschien wel weer even die kant op om elkaar buiten even te zien?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:18

Leuke update!! Raar om zo het begin te lezen van Corona tijd, nu zijn we gelukkig weer een stuk verder.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:32

Leuke update, geweldig al die feesthoedjes :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 10:46

Libera schreef:
Jaaaa leuke update weer! Word zelf ook weer helemaal gemotiveerd om mijn topic te gaan updaten haha!

Jullie plekje is echt zo gezellig met all beestjes! Kan niet wachten tot we de updates van de verbouwing in de schuur krijgen :D

Jaa doe! :D Vind jouw updates ook altijd zó leuk :+: Jullie hebben zo'n gave plek!! _/-\o_ En goeie ideeën :D
Daar kan ik ook niet op wachten :):) Haha

Robijntjah schreef:
We gaan echt iets heel leuks doen ja ;)

Dat die corona maar snel ophoudt :+

WAT EEN KNAPPERD JE PONY! Als het goed weer is en jullie vinden het een goed idee komen we misschien wel weer even die kant op om elkaar buiten even te zien?

Ohhhh ben zo nieuwsgierig!!! :oo :):)
Nou, sowieso haha.. al vind ik het verplicht thuisblijven niet zo erg := Nu dus al 3 maanden thuis aan het werk! :oo
Haha dankje :D Lijkt me een heel goed idee :):) En als we dan weer met z'n allen ook binnen mogen zitten, komen wij bij jullie kijken 8-)

sureido schreef:
Leuke update!! Raar om zo het begin te lezen van Corona tijd, nu zijn we gelukkig weer een stuk verder.

Gek hè! Ben ik ook wel blij mee ja.. was zo'n rare onzekere tijd, nog steeds wel, maar nu ben je 't in ieder geval gewend ofzo :')

Toverbal schreef:
Leuke update, geweldig al die feesthoedjes :D

Hahaha ja, heb daar ook zo om gelachen _O- Mijn vriend had ze op gedaan bij het voeren 's ochtends, en ik ben 's ochtends nooit zo vlot :') Dus eer dat ik een keer naar buiten kwam om het te zien, stonden ze al ff zo _O- Kevin (pony := ) had er ook een op, maar hij had zo'n klein hoofdje dat ie naar z'n kin was gezakt _O- Die heb ik maar gelijk uit z'n 'lijden' verlost, zonder foto te maken :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 12:46

Haha die feesthoedjes, fantastisch! En wat lief je verjaardagsontbijt <3 Leuke update weer!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 16:35

Ik wil altijd zoveel zeggen maar je updates zijn zo lang dat ik het compleet vergeten ben _O- wat heerlijk weer :D en zo gelachen om die hoedjes :')

Snow in die dekentjes <3 daar ben je toch stikjaloers op! In de boom wat minder _O-

Jay kan ook zo lekker naar Brego kijken aan de riem :') wtf doe jij nou hier

En Wilg <3

Leuke foto van Kevin met Splash! Net of t een chill paard is := kan je zo pakken :j

en en en...!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 22:43

JolisaJ schreef:
Haha die feesthoedjes, fantastisch! En wat lief je verjaardagsontbijt <3 Leuke update weer!

Haha :D Dankjewel!

DeniseES schreef:
Ik wil altijd zoveel zeggen maar je updates zijn zo lang dat ik het compleet vergeten ben _O- wat heerlijk weer :D en zo gelachen om die hoedjes :')

Snow in die dekentjes <3 daar ben je toch stikjaloers op! In de boom wat minder _O-

Jay kan ook zo lekker naar Brego kijken aan de riem :') wtf doe jij nou hier

En Wilg <3

Leuke foto van Kevin met Splash! Net of t een chill paard is := kan je zo pakken :j

en en en...!

Hahaha _O- Ik kan ook altijd zo jaloers zijn op die katten als ze zich weer in zo'n heerlijk plekje opkrullen <3 Whaha Splash :')

Yeaahhh, heb de smaak weer te pakken! Gelijk weer door! 16 t/m 22 maart :):) Dat thuiswerken is niet goed voor de hoeveelheid foto's die ik uit moet zoeken _O-

Begon ook weer goed, vergeten de kraan dicht te zetten :') 8)7

Afbeelding

Wel lekker.. tussen je werk door een rondje lopen <3

Afbeelding

Brego ook lekker naar buiten :+: Op z'n uitzicht-post :=

Afbeelding

En z'n chill-post :P

Afbeelding

Dije spelen met de waterslang :P

Afbeelding

Maar toch wel eng als ie ineens uit 't water komt _O-

Afbeelding

Stond ie ineens daar _O- _O-

Afbeelding

Is wel duidelijk dat ie altijd hetzelfde paadje heen en weer tussen hooi en water loopt, en zelfs in dezelfde voetstapjes _O-

Afbeelding

Lenig!

Afbeelding

Ook lenig! _O-

Afbeelding

En ook genieten van het uitzicht :+: En z'n meisje :=

Afbeelding

Eindelijk weer lekker de dekens af, dekens luchten, paarden luchten <3

Afbeelding

Flits weer in z'n doos :')

Afbeelding

Snow op de uitkijk :D

Afbeelding

Buddies :+:

Afbeelding

Ook buddies _O- Ging even op het bankje zitten en in no time zat meneer naast me :')

Afbeelding

Wat een rust hier, zo zalig... :+:

Berkjes beginnen ook uit te lopen <3

Afbeelding

Knappe Dije <3

Afbeelding

Voer weer uitgeladen en opgestapeld! :D

Afbeelding

Lieffies ook lekker bij elkaar <3

Afbeelding

Brego zit het liefst ín de klimop :roll: Flits vindt 't ook maar raar :')

Afbeelding

Maarja... _O-

Afbeelding

Zo heerlijk om dit nu zoveel vaker te kunnen zien :+:

Afbeelding

Ook weer eens tijd om alles op de foto te zetten, hoe het er nu uit ziet :D Dus, een kleine rondleiding even! Beginnend bij de mini's :+:

Afbeelding

Het huis, vanuit Dije z'n paddock gezien.

Afbeelding

De schuur, waar de staldeuren in zullen komen. Elk raam wordt een deur, zodat de paarden allemaal een eigen uitloop hebben :D

Afbeelding

De bak :P

Afbeelding

Vanuit de bak richting Jay z'n paddock en schuilstalletje en daarachter de schuren waar de stallen in komen :D

Afbeelding

De schuren vanaf de zijkant gezien, of voorkant.. tis maar wat je wil _O- In de linkerschuur, vanaf deze kant gezien, komt aan deze kant de zadelkamer. Hier blijft dus een deur in het midden en twee ramen aan de zijkant, zoals nu, alleen dan anderen zodat het matcht :P De rechterschuur komen de stallen in. De deur gaat dus weg uit het midden, en zal naar links verplaatst worden, waar het gangpad komt. Rechts komt dan nog wel een raam :D

Afbeelding

De nieuwe wei :D

Afbeelding

Snow is krols, dus mag niet naar buiten :=

Afbeelding

Vogelhuisjes ophangen! :D :):) Koolmeesjes aantrekken tegen de processierups!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brego heeft een bal gehad van een vriendin van mij, volgens mij issie er blij mee :D :')

Afbeelding

Onderweg naar de bak met Jay een prachtige zonsondergang <3

Afbeelding

Afbeelding

Kevin zelfs weer even op Jay gereden :+:

Lieve Dije... :+:

Afbeelding

Had steeds zo'n jeuk in z'n sokken.. ik dacht :roll: mok natuurlijk, na al die regen! Dus maar eens kijken... Z'n ene sok:

Afbeelding

En de andere:

Afbeelding

Maar niet in z'n kootholte.... :? Dus, dr. Google geraadpleegd en die leerde mij dat deze kloven kunnen wijzen op mijten.. Dus maar weer naar de DA voor een flesje shampooooo. Inmiddels een paar keer gewassen en geen kloven/vieze wond meer, en geen jeuk :D +:)+

Rabarber begint ook weer te groeien :D

Afbeelding

Onder het afdakje alles weer opgeruimd, blaadjes weg en mooi oud spul neergezet <3 Wat Flits natuurlijk gelijk moet bestuderen _O-

Afbeelding

Weer eens een rondje met Jay, die altijd kijkt of ie er zin in heeft :')

Afbeelding

Groei, grasjes, groei!! :):)

Afbeelding

Heerlijk dit <3

Afbeelding

Afbeelding

Op de terugweg kwam ik precies op tijd om eens op beeld te zetten hoe de buurtjes ons helpen met het hooi :D De ene overbuurman haalt eerst de baal op met z'n trekker, uit de schuur/van de stapel van de andere overbuurman . Vervolgens pielen ze 'm met z'n drietjes op ons 'hondje' := En dan lopen ze met z'n allen naar de overkant van de straat, om 'm bij ons door de deur te proppen, wat nét breed genoeg is :')

Straat weer een beetje schoon gemaakt; blaadjes weg, klimop gesnoeid bij de grond! :D

Afbeelding

Alles weer spik en span!

Afbeelding

Klaarmaken voor een rondje met Tamme :P

Terwijl Jay gebiologeerd raakt door het stroomdraad _O-

Beste plek ter wereld, op de rug van Tamme <3

Afbeelding

Knappe dikzak :+:

Afbeelding

Bij terugkomst even bij z'n maatje.. wat een klieren samen :')

Zaadjes bij elkaar verzamelen om te zaaien <3

Afbeelding

Tis wel luilekkerland hiero :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh en het bijenhotel is geopend! :D

Afbeelding

Samen Jay gelongeerd :D :+:

Afbeelding

Afbeelding

En ik maar denken dat hij al zó opgeknapt was toen.... even ter vergelijking, dit is nu:

Spoiler:
Afbeelding

Weekend!! Nog weer twee ritjes om stenen op te halen.. met de corona-maatregelen net van kracht: een lege snelweg... té bizar!!!

Afbeelding

Moerdijkbrug, hier staan wij ál-tijd in de file... :oo

Afbeelding

Lieve papa en mama weer helpen, nadat we elkaar een elleboogje hebben gegeven en verder uit elkaars buurt blijven -O- Zo niet leuk...

Afbeelding

Met z'n tweetjes weer naar huis en samen uitladen, zodat we niet bij elkaar in de auto hoeven te zitten.. vergt wel enig nadenkwerk zo zeg...

Afbeelding

Afbeelding

Dit hadden we al liggen!

Afbeelding

En nu nog meer :D

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen, de rest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als beloning na al het stenen sjouwen lekker een rondje gereden :+:

Afbeelding

Grens is inmiddels ook dicht... Voor ons betekent dat: omrijden.... -O-

Afbeelding

Toevallig de laatste avond dat de grens open was nog wezen tanken :):) :D

Afbeelding

Op aanraden van Denise deze doekjes besteld :')

Afbeelding

En al heel rap binnen!! Dus here we go! Op m'n klompjes :')

Afbeelding

Wauwww da's leuk werk zo _O- Nog nóóit ramen gewassen :')

Afbeelding

Zie me gaan _O-

Afbeelding

Hoi! :D

Afbeelding

Wilgert... <3

Afbeelding

Waarvan ik hier ook dacht dat ze al zo enorm opgeknapt was... en zie nu:

Spoiler:
Afbeelding

Weer eens wat lekkers maken voor de nijntjes :9

Afbeelding

Omnomnom :9

Afbeelding

Lekker samen knabbelen :9

Afbeelding

Ook lekker een schone bak geven.. zullen ze blij mee zijn.. denk je dan...

Afbeelding

:roll:

Afbeelding

Lieve Marsh... -O-

Afbeelding

Wat een scheetje was dat toch.. mis d'r zo..

En knap <3

Afbeelding

's Middags nog foto's gemaakt van Dije :+: Hier heb ik destijds een topic van gemaakt <3 [ITP] Friese hengst Dije steelt harten..

Knapperd <3

Afbeelding

Maar weer nieuwe bloemetjes uit de tuin geplukt :D

Afbeelding

Tot slot weer een prachtige zonsondergang <3

Afbeelding

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 23:27

Ik geniet zo van je topic, echt een kijk in jullie leven. Super leuk om te volgen
En leuk om te zien hoe jullie veestapel zich al snel uitbreid :D
Nog wat geiten en kippen erbij en je kunt al een kinderboerderij beginnen!!!

Vooral door blijven gaan met de weekupdates, ik geniet er zeer van
Wat een droom die uitkomt, hopelijk voor mij ook nog eens, maar ik woon in het Gooi, dus het zal vooral bij dromen blijven :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 00:44

Vind het ook echt leuk om te lezen, complimenten!! Wat een heerlijke plek.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:03

echt heerlijk die updates! You're living the dream! <3

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 10:50

Heerlijke update weer, het is dik genieten op jullie mooie stekkie zo te zien <3

En die kunstenwerken van Brego op de muur := >;)
maar hij is gelukkig wel heel lief :Y)

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:01

Heerlijke update! Zo grappig die inzichten die je krijgt over het gedrag van je paarden door al dat thuiswerken. Ik ben er ook achter gekomen dat mijn paardjes het merendeel van de dag liggen te chillen :z plus ze zien me vaker kijken vanuit de raam en dan hinneken als ze vinden dat het weer tijd is voor aandacht.