Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kasty schreef:Welke actie is dat van de purina? Ik kan hem nergens vinden?
Hallo trouwens haha, ben sinds kort een mee lezer van dit topic en al wat leuke dingen gezien. Vandaag de Wasverzachter gehaald en was ook al binnen een uur goedgekeurd.. Kon helaas de Redband niet vinden.. Binnenkort maar even bij een andere winkel kijken.. Bedankt alvast voor alle goede tips!
Lalidan schreef:De scan van mijn scoupy app keurt momenteel alles af, ook als het wel zeker weten het goede product is.... Ik kan sowieso per keer dat ik de app open maar 1 keer iets scannen, daarna scant hij gewoon niks. Iemand tips? Want dit is wel een beetje waardeloos zo....
Dat kattenvoer vind ik wel interessant, bedankt voor de tip!
Lalidan schreef:De scan van mijn scoupy app keurt momenteel alles af, ook als het wel zeker weten het goede product is.... Ik kan sowieso per keer dat ik de app open maar 1 keer iets scannen, daarna scant hij gewoon niks. Iemand tips? Want dit is wel een beetje waardeloos zo....
Dat kattenvoer vind ik wel interessant, bedankt voor de tip!
Tyrcanol schreef:Ik zou het niet weten lalidan. Vervelend zeg!
De purina wil ik ook nog halen.
Zag op gratis.nl ook nog gourmet maar die link kan ik niet openen.
Hebben meer mensen hier last van?
DebGizmo schreef:Oh dat wist ik niet! Is dat van Scoupy dat je de bonnen moet bewaren? Dat is dan toch eigenlijk ook gek, want je hebt de bon toch al een keer geupload? Dus dan is dat toch het bewijs dat je het gekocht hebt?