Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Nog geen foto's (teveel rommel nog, moet nog wat oude meubels verkopen en die staan nu midden in de woonkamer) maar wel vast een vraag voor als de muur aan de beurt is: ik zie bij veel mensen een "gekleurd vak" op de muur geschilderd, dus die laten nog een paar cm van de witte ondergrond zien zodat het plafond hoger lijkt. Hoe doe je dat, hoe krijg je die lijnen strak?
Cer schreef:Ander vraagje..
Iemand ervaring met het vervangen van loden waterleidingen.. ?
Bij mijn ouders in huis lijkt het erop dat ze lekkage hebben omdat er nog loden leidingen in de muur lopen.... zijn die werkzaamheden heel lastig en of duur?
We krijgen eind van de week offertes om te vervangen, maar verzekeringstechnisch is dit wellicht niet eenvoudig?
En ze moet een nieuwe keuken gaan laten plaatsen, wordt een goedkoop Ikea'tje denk ik.. ach mn mamatje
GamblersCup schreef:Nog geen foto's (teveel rommel nog, moet nog wat oude meubels verkopen en die staan nu midden in de woonkamer) maar wel vast een vraag voor als de muur aan de beurt is: ik zie bij veel mensen een "gekleurd vak" op de muur geschilderd, dus die laten nog een paar cm van de witte ondergrond zien zodat het plafond hoger lijkt. Hoe doe je dat, hoe krijg je die lijnen strak?
Cer schreef:Ander vraagje..
Iemand ervaring met het vervangen van loden waterleidingen.. ?
Bij mijn ouders in huis lijkt het erop dat ze lekkage hebben omdat er nog loden leidingen in de muur lopen.... zijn die werkzaamheden heel lastig en of duur?
We krijgen eind van de week offertes om te vervangen, maar verzekeringstechnisch is dit wellicht niet eenvoudig?
En ze moet een nieuwe keuken gaan laten plaatsen, wordt een goedkoop Ikea'tje denk ik.. ach mn mamatje
knabbelgirl schreef:Wat Lor1__1984 zegt inderdaad, tape. En als je zeker wilt weten geen golvende randen te krijgen, daar even de waterpas op leggen om te zien of het helemaal recht is
Moet trouwens zeggen dat ik het nog nooit heb gezien zoals jij het beschrijft, heb je een foto?
Sonja_vR schreef:Wat was de aanbieding knabbel?
MarjanB schreef:Ik weet niet waar je woont maar in Duitsland zijn de keukens veel voordeliger dan in NL, misschien een optie om daar te kijken? Ik ben destijds hier goed geholpen http://www.keiten-schmitz.de/