Ben nog erg benieuwd naar de rabatten foto's

Groet Karin.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
missfalki schreef:Apart, de triopsjes ik had er nog nooit van gehoord en ze groeien goed![]()
Ben nog erg benieuwd naar de rabatten foto's![]()
Groet Karin.
Solleke_Noah schreef:missfalki schreef:Apart, de triopsjes ik had er nog nooit van gehoord en ze groeien goed![]()
Ben nog erg benieuwd naar de rabatten foto's![]()
Groet Karin.
[ Afbeelding ]
Het grachtensysteem op de google maps fotozijn hele oude afwateringsystemen, ze gelden ook als erfgoed. Op de 'ruggen' (de hoogste stukken) is het een droog systeem, met plantjes van het droge systeem, en op de dieper gelegen stukken, de effectieve grachtjes, is het een nat systeem met bijhorende plantjes.
De Triops groeien inderdaad belachelijk snel! Ze leven maar 2-4 maanden, dus moeten ook wel rap groeien
Humpiedumpie schreef:Ik wist al wel dat “kruiden” of plantjes in de wei leuk waren. Maar door dit topic word ik inderdaad ook steeds blijer en kijk ik steeds naar wat er in de wei staat.. Er is heel lang niet echt bemest, je met compost van degen die daar woont. Af en toe.
Ik laat eigenlijk alles staan. Behalve de giftige jacobskruid/kruiskruid (raak er steeds mee in de war) wel weggehaald, al eten de paarden er niet van. Heeft die nog een belangrijk nut? Of zegt dat iets over de bodem? Ik zal kijken of ik in dezer dagen ook wat foto’s kan maken.
Wel heb ik nog “monsters” in de mesthoop gevonden. Die heb ik gespaard en teruggegooid, want ze leken me handig ofzo, ze zaten er niet voor niets leek me. Zou het de larve van een neushoornkever kunnen zijn? Ze waren echt huge.
[ [url=m/UrNIJY.jpg]Afbeelding[/url] ]