Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
branka16 schreef:Ik heb even een vraag voor de mensen die goed foto's kunnen maken met de s7.
Als ik heel dichtbij een foto wil maken krijg ik em op geen enkele manier super scherp. Ik heb elke stand al geprobeerd. Hebben jullie tips?
AfricanLady schreef:Sinds de nieuwe update loopt mikn batgerij heeeel erg snel leeg hebben jullie daar ook last van ?
leintje_ schreef:AfricanLady schreef:Sinds de nieuwe update loopt mikn batgerij heeeel erg snel leeg hebben jullie daar ook last van ?
Ik heb ook het idee dat mijn batterij sneller leeg loopt dan normaal. Ik gebruik hem niet veel meer dan anders, maar aan het eind van de middag zit hij toch vaak al rond de 30-40%, wat normaal niet zo was.
EllaBellaah schreef:Ik heb helaas problemen met mijn S7 het beeldscherm is geel/groen geworden. Het begint met een zwart scherm en daarin groene, rode en blauw pixels, daarna wordt hij geel/groen en blijft daar in hangen. Het toestel werkt nog wel gewoon want alle knopjes doen het nog. Ik probeer hem te updaten via de computer maar het programma wat ik daarvoor moet downloaden loopt vast. Heb nu maar weer m'n oude S5 uit de kast gehaald maar ik baal flink...