Samsung Galaxy S7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:55

Hoe dicht is dichtbij? Te dichtbij kan hij inderdaad niet meer scherpstellen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:01

branka16 schreef:
Ik heb even een vraag voor de mensen die goed foto's kunnen maken met de s7.

Als ik heel dichtbij een foto wil maken krijg ik em op geen enkele manier super scherp. Ik heb elke stand al geprobeerd. Hebben jullie tips?

Heel dichtbij, als in enkele centimeters van de lens, gaat niet. Als je de camera aan zet en van links naar rechts swypt, kan je selectieve focus kiezen. Daarmee kom je het meest dichtbij.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:18

Idd enkele centimeters ging het om. Dat kan dus niet oké :p Verder ben ik heel tevreden met de camera.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:12

Nou ik heb mn update hoor!
Kan eindelijk katten zoeken
Even wennen maar de layout is wel mooi!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 11:50

Ik heb de security patch van 1 mei binnen. :) Wel 350MB en duurde even. Haha. Hebben jullie ook de mei update al binnen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:09

Geen idee,heb de S8+ nu! :D

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:30

Bagheera_206 schreef:
Ik heb de security patch van 1 mei binnen. :) Wel 350MB en duurde even. Haha. Hebben jullie ook de mei update al binnen?

nee, mijn laatste is van april

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:33

Ik heb sinds de update van android niet anders dan problemen met mijn s7.
Ik kan bijvoorbeeld al niet in "mijn bestanden".
Verder geen update gezien.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:35

Ik heb hem ook, moet hem alleen nog installeren, maar dat doe ik zo even als ik weer thuis ben.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:40

The_Cat schreef:
Bagheera_206 schreef:

nee, mijn laatste is van april

Die is bij mij nooit aangekomen. -O- Ik ga van 1 januari naar 1 mei. Haha.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:20

Ik heb gisteren ook een update gehad die van april heb ik nooit gehad...

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:26

Ik ben nu 7.0! Enorme update, het duurde erg lang.
Alles ziet er anders uit!
Maar snelheid is prima, batterij ook goed.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:16

Sinds de nieuwe update loopt mikn batgerij heeeel erg snel leeg hebben jullie daar ook last van ?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:01

AfricanLady schreef:
Sinds de nieuwe update loopt mikn batgerij heeeel erg snel leeg hebben jullie daar ook last van ?

Ik heb ook het idee dat mijn batterij sneller leeg loopt dan normaal. Ik gebruik hem niet veel meer dan anders, maar aan het eind van de middag zit hij toch vaak al rond de 30-40%, wat normaal niet zo was.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:40

Ik heb helaas problemen met mijn S7 het beeldscherm is geel/groen geworden. Het begint met een zwart scherm en daarin groene, rode en blauw pixels, daarna wordt hij geel/groen en blijft daar in hangen. Het toestel werkt nog wel gewoon want alle knopjes doen het nog. Ik probeer hem te updaten via de computer maar het programma wat ik daarvoor moet downloaden loopt vast. Heb nu maar weer m'n oude S5 uit de kast gehaald maar ik baal flink...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 23:53

leintje_ schreef:
AfricanLady schreef:

Ik heb ook het idee dat mijn batterij sneller leeg loopt dan normaal. Ik gebruik hem niet veel meer dan anders, maar aan het eind van de middag zit hij toch vaak al rond de 30-40%, wat normaal niet zo was.

Heb ik dus ook en als ik aan het werk ben dan gebruik ik hem niet maar verliest hij in 8 uren ruim 20 procent

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 00:04

EllaBellaah schreef:
Ik heb helaas problemen met mijn S7 het beeldscherm is geel/groen geworden. Het begint met een zwart scherm en daarin groene, rode en blauw pixels, daarna wordt hij geel/groen en blijft daar in hangen. Het toestel werkt nog wel gewoon want alle knopjes doen het nog. Ik probeer hem te updaten via de computer maar het programma wat ik daarvoor moet downloaden loopt vast. Heb nu maar weer m'n oude S5 uit de kast gehaald maar ik baal flink...

Waarschijnlijk is je scherm stuk had ik ook helaas... Koste mij €7,50 ofzo om het te repareren en was hem 4 dagen kwijt dus dat valt wel mee toch? ;) Had hem opgestuurd naar samsung zelf en kreeg hem kosteloos gerepareerd weer terug, die van mij had valschade op het ijzeren randje en zelfs die hadden ze gemaakt. Ik zou zeggen stuur hem gewoon op, als het geld gaat kosten krijg je dat namelijk gewoon te horen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 00:13

Het enige nadeel vind ik dat Samsung met Dynafix werkt (alhoewel ze inmiddels volgens mij een nieuwe naam hebben). Als je niet uitkijkt met de evt schade die je telefoon al heeft, loop je kans dat je daar ook voor de kosten voor moet opdraaien. Of je krijgt hem ongerepareerd terug maar dan ben je wel iets van 60eu onderzoekskosten kwijt.. of ze moeten inmiddels hun service verbeterd hebben maar daar heb ik enigzins een hard hoofd in...

Was zelf daarnaast nog verzekerd bij Dynasure (alhoewel dat allemaal onder hetzelfde bedrijf valt) en ben toendertijd 5 maanden mijn telefoon kwijt geweest wegens gek*t van hun kant.. Samsung is toen nog 2-3 maanden bezig geweest met een nieuwe telefoon regelen...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:13

Dynafix werken ze nog steeds mee. Vorige week woensdag heeft Vodafone mijn toestel naar hun opgestuurd en gisteren heb ik hem weer terug gekregen. Er was een module in het toestel kapot wat ze vervangen hebben. Het scherm zelf was gewoon nog goed. Alles binnen de garantie en ik heb niks hoeven te betalen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:14

Ah vandaar, dat scheelt weer.
Schermen zelf vallen namelijk lang niet altijd onder de garantie.
Een vriendin van mij is ook een maand of 2 haar telefoon kwijt geweest omdat ze een barst in haar scherm had, maar daarnaast al langere tijd een kleine barst in het cameraglas. Dit was ook aangegeven en wilde ze niet gerepareerd hebben. Dynafix vond echter dat ze dat ook allemaal moesten repareren en anders kon ze dr telefoon niet terug krijgen. Ja, ongerepareerd tegen onderzoekskosten. En volgens mij zijn ze uiteindelijk haar telefoon zelfs helemaal kwijt geraakt maar dat weet ik verder niet meer precies..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 17:00

AfricanLady schreef:

Vind die van mij ook wel erg snel leeg.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:22

LiiNd_Y schreef:
AfricanLady schreef:

Vind die van mij ook wel erg snel leeg.

Die van mij gaat nu weer iets langer mee in vergelijking met ervoor

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:00

Ik heb een vraagje..

Mijn vriend en ik hebben beide een S7. Nu is het zo dat sinds de softwareupdate in februari onze microfoon het niet meer doet zodra het gesprek op luidspreker staat. En het maakt niet uit of het tijdens gewoon bellen, messenger videogesprek en whatsapp bellen gebeurd. Zonder luidspreker geen probleem maar zodra die aangaat valt mijn microfoon weg.

We zijn naar een servicepoint van Samsung geweest om te vragen hoe en wat. Daar werd verteld dat waarschijnlijk een onderdeel kapot is. Nu kan dat natuurlijk alleen vind ik het wel erg toevallig dat het na die desbetreffende softwareupdate gebeurde en bij 2 telefoons.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:02

Nope, hier niet (gelukkig).. En ik bel toch wel bijna dagelijks en heb dan regelmatig de luidspreker aan staan :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:48

Ik vind de luidspreker wel erg slecht van kwaliteit! Als ik met mijn dochters in gesprek ben vragen ze of ik soms via de speaker praat omdat ik niet te verstaan ben!