vannacht aardig gespookt bij ons. veel onweer, harde knetter knallen, en gewoon flits boem. Heb m ook wel een aantal kleuren kunnen .... met elkaar vannacht ongeveer 17 of 18 streep gevallen, maar helaas is de opwarming alweer begonnen.
Vandaag en morgen naar het strand! Daarna naar het koeld Zweden... al is het daar ook gewoon heel warm.
Wilawander
Geplaatst: 03-07-15 10:47
Hier een lange warme nacht, wel regen gehad en veel onweer maar niet echt boven ons. Nu alweer erg warm en windstil. Is haast niet te doen uberhaupt wat te doen zonder dat het zweet in straaltjes loopt bah.
De verkoeling na de onweersbuien waren maar van korte duur. Ik vind het nu alweer behoorlijk warm en klam. En er staat inderdaad weinig wind. Ik hoop dat het morgen niet uit gaat komen van wat ze voorspellen. Voor mij hoeft het niet zo warm.
quartel
Geplaatst: 03-07-15 11:00
Voor mij hoeft dit ook niet......maar 1 voordeel hebben we wel.
Als het normaal gesproken ineens 27 graden word vinden we het te warm. Als het volgende week 27 graden word dan vinden we het ineens lekker
Ja maar morgen hebben we niks aan die wind,die is godse warm,morgen weer net als gister,woestijnwind.
Ben ik niet met je eens. Gisteren was het ook heel warm en toch voelde dat veel minder erg door de flinke wind. Het is nu bijna 10 graden koeler, maar het voelt veel beroerder.
dravergekkie
Geplaatst: 03-07-15 11:12
Shirley schreef:
Hier helemaal niks... Vijf druppels regen
Nu ook weer stralend weer
Hier dus precies zo.
Mooie foto's kwamen er voorbij trouwens !
quartel
Geplaatst: 03-07-15 11:13
Woensdag krijgt iedereen regen als ik het goed heb begrepen. Vanaf dan word het ook koeler