Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celine_Famke schreef:Nog mensen die ik blij kan maken met de volgende zaadjes?:
- Krulpeterselie
- Prei
Ik wil nog heel graag de volgende:
- Cherrytomaat (!)
- Bieslook (!)
- Paprika (!)
- Veldsla
- Spinazie
- Andijvie
- Selderij
- Tijm (!)
- Bosaardbei (!)
Remark schreef:Hoe gaan jullie dat trouwens doen als je moet verpotten?
Ik heb nu 16 van die potjes en in elk potje zitten weet ik hoeveel zaadjes, als ik die allemaal in aparte potjes ga doen staat mijn hele huis vol ben ik bang haha. Dus nu denk ik dat ik er dan van elk maar 1 dinkie verpot en dan alsnog zit ik met 16 potjes haha.
Hannanas schreef:Remark schreef:Hoe gaan jullie dat trouwens doen als je moet verpotten?
Ik heb nu 16 van die potjes en in elk potje zitten weet ik hoeveel zaadjes, als ik die allemaal in aparte potjes ga doen staat mijn hele huis vol ben ik bang haha. Dus nu denk ik dat ik er dan van elk maar 1 dinkie verpot en dan alsnog zit ik met 16 potjes haha.
Klopt.
Het is zonde dat er zoveel zaadjes bij zitten en zonde dat men alle zaadjes plant.
Per bakje zijn 5 zaadjes genoeg.
Voor het water geven is een nevelspuit fijn (zo eentje die de kapper gebruikt).. Lekker sproeien over de zaadjes met de nevel ipv straaltje water uit kraan of beker.
xZiva_ schreef:Die kweekbak van de liddl zag er erg goedkoop uit, echt wegwerp plasticen iets van 6 euro, die van de action was 3 euro en is nog beter ook
Citaat:De PVV wil dat de maatregel alleen geldt voor niet-westerse allochtonen en dan met name die uit moslimlanden.