Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kitty_gomez schreef:weet iemand hier of ze ook een nietpistool en fiberfill verkopen?
Konstantine schreef:Jahoor die is prima! Ik gebruik die voor de paardendekens, jassen, tassen, enzz. Koop ze als ze in de aanbieding zijn, neem ik altijd een paar bussen tegelijk meeHeeft iemand hier ervaring met de impregneerspray voor schoenen/jassen/tassen?
Hij is zo goedkoop, ik kan 5 bussen bij Action kopen voor de prijs die de gemiddelde schoenenwinkel hanteert... Maar is 'ie goed? Ik ben bang dat ik m'n mooie limited edition Eastpakje verpest, dat het de kleur aantast of zo.
Konstantine schreef:Heeft iemand hier ervaring met de impregneerspray voor schoenen/jassen/tassen?
Hij is zo goedkoop, ik kan 5 bussen bij Action kopen voor de prijs die de gemiddelde schoenenwinkel hanteert... Maar is 'ie goed? Ik ben bang dat ik m'n mooie limited edition Eastpakje verpest, dat het de kleur aantast of zo.
Mandy517 schreef:Elianna_ schreef:Eindelijk hebben ze de poeder foundation weer!
Was al bang dat ik een ander soort zou moeten kopen, want die van mij is bijna op.
Maar nu kan ik gelukkig weer een nieuwe (of twee) halen.![]()
Dat fijngedrukte poeder met sponsje?