Suus__ schreef:Héhé ik heb de fietslampjes eindelijk gescoord vandaag!
Lagen er ook nog maar 6 ofzo...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jargeau schreef:Die cupcakemaker is idd een heel apparaat. Ik doe die papiertjes er trouwens pas om na het bakkendie papiertjes die ik ervoor heb zijn groter dan de cupcakes, dus als ik ze meebak krijg je denk ik rare vouwen in de cupcakes.
chantal_bel schreef:Jargeau schreef:Die cupcakemaker is idd een heel apparaat. Ik doe die papiertjes er trouwens pas om na het bakkendie papiertjes die ik ervoor heb zijn groter dan de cupcakes, dus als ik ze meebak krijg je denk ik rare vouwen in de cupcakes.
de maat van de cupcake maker is 3.5 cm. die cupcake papiertjes zijn alleen maar te verkrijgen bij een cupcake/taarten decoratie winkel.
ook via internet te bestellen
Sting schreef:Djilna schreef:En een oplaadbare staaflamp (handig op wedstrijd/in schuilstal/in auto/enz)
Wat kosten die? En geeft dat veel licht of kan je dan nét zien waar je bent?Oplaadbaar via stopcontact denk ik?
Sting schreef:Djilna schreef:En een oplaadbare staaflamp (handig op wedstrijd/in schuilstal/in auto/enz)
Wat kosten die? En geeft dat veel licht of kan je dan nét zien waar je bent?Oplaadbaar via stopcontact denk ik?