@Ditano: Mooie lamp Je hebt idd veel lampen nodig, dat valt hier ook tegen. Denk je zo eigenlijk helemaal niet over na, maar als je dan de plekken gaat tellen waar je lampen moet ophangen
De windlichten bij de doorgang woonkamer-keuken:
Close-upje
En zo ziet de doorgang er nu uit.
Kentaro
Geplaatst: 01-09-12 19:31
Wat mooi zeg je slaapkamer Marley!! Vind de lampjes ook echt erg leuk!
Vankje, erg mooi die stenen toog! Leuke windlichtjes!
Vandaag het grootste gedeelte over gebracht...... Zit nu 'heerlijk' op een klapstoeltje...... De honden kunnen er nog niet erg aan wennen. Het galmt lekker door het huis We hadden er gelukkig een paar hele goede krachten bij en het viel me niet tegen! De wasmachine (Miele) vanaf de zolderverdieping was geen pretje.... Mijn god wat is zo'n ding zwaar! En hij moest in het nieuwe huis weer twee verdiepingen naar boven ook (nu maar hopen dat ie nog wel even mee gaat, hij is nu 18, anders is alle moeite voor niets geweest ) Had m'n fototoestel al klaar leggen, maar ben zelf alleen maar in het 'oude' huis bezig geweest. Hopelijk denk ik er morgen ook aan
@Kentaro: Thanks! Toen we het huis net gekocht hadden overwogen we om de veldbrand te laten stucen (vooral m'n vriend zag dat wel zitten), maar ik ben nu zo blij dat het gewoon zo gelaten hebben. Ben blij met die stenen, hoort gewoon echt bij het huis Fijn dat jullie het grootste gedeelte nu om hebben. Wasmachine is loeizwaar idd, wij hadden gelukkig ook hulp, moest hier ook naar de zolder gebracht worden.
Ja, ideaal als ze 'm komen bezorgen! Heb even in je profiel gespiekt; wat heb jij een ontzettend leuke Fjord! Zag z'n koppie steeds in je avatar en was benieuwd naar de rest
Vank, mooie windlichten! Ga je ze ook elke dag aansteken Ik heb vandaag mijn lege bloempotten gevuld binnen... Had voor de vakantie alles weggedaan, want planten met bloemen overleven dat toch niet
Ik heb ook een nieuwe droger en wasmasjien besteld, worden lekker op zolder geleverd en aangesloten.. de "oude" machines blijven hier achter, die neemt mijn broertje over
Ik woon gelijkvloers maar eerst naar 5 hoog met de lift.... Echt niet dat ze daar werden afgeleverd gelukkig had ik de vader van mijn buurman kunnen charteren met een steekwagentje
@Mootje: Niet?? Terwijl je een lift hebt? Wat stom Ik ben wel van plan om de windlichten dagelijks aan te steken Enige "nadeel", we zitten nu regelmatig boven omdat het in de woonkamer nog een beetje kaal is (we zijn nog steeds op zoek naar een mooie kast), maar dan zie ik de windlichtjes dus niet M'n vriend zei net al dat ik dan nog maar wat van die gezellige dingen moet kopen, voor boven. Nou, dat hoeft ie natuurlijk maar één keer te zeggen
Mootje: wie is Gijs Onze nieuwe bewoner heet Jack en woont nog bij mijn ouders. Die gaat pas over als wij ook overgaan en onze huidige kat ook. Beiden geen territorium, leek me wel zo goed. Maar het is gewoon een kitten en bij gebrek aan een vriendje vecht ie vooral met je hand en dat mag niet.
Nou hier is de zolder en de schuur leeg! Ging best vlot eigenlijk. Alles ook al netjes opgeruimd in het nieuwe huis. Helaas is arjan wel door de vloer van de vliering hier gezakt Dikke schuur er in en dat zie je natuurlijk.......... Het is echt een vloer waar je niet op kunt lopen namelijk. Nou ja het ziet er wel weer netjes uit. Direct even opgelost.
Heb ook eindelijk allemaal dezelfde rolgordijnen had heel wat voeten in de aarde, maar ze hebben het nu zelf ook gezien en vonden het idd wel heel erg raar. Zoveel verschil er in. De ene kijk je gewoon dwars door de andere helemaal niet.
Hier hoeven nu alleen de twee kledingkasten nog nu, dat doet we deze week even op een avond.
Gaan zo eerst even gezellig bij vrienden op bezoek . Ben wel aan alle kanten gebutst en geschaafd trouwens
Ik heb gewoon de deur beneden open gebliept en de hoorn opgehangen, hij moest wel naar boven ik was alleen thuis dus beetje zielig kijken en met de ogen knipperen en het ding werd het washok in gezet
Ik had er 25 euro voor over, maar ze wilden echt niet.... Had ook eerst opgehangen, maar ze belden opnieuw aan
manzano
Geplaatst: 01-09-12 20:58
Ik ben de droger gewoon gaan halen.....
Vankje
Geplaatst: 01-09-12 22:09
Nee, we zitten niet boven vanwege een kast we hebben de tv-kamer boven (soort 2e woonkamer eigenlijk). We wilden (bewust) geen tv beneden in de woonkamer dus daarom staat ie boven. De tv-kamer is op dit moment meer ingericht dan de woonkamer beneden, daarom zitten we nu nog wat meer in die kamer.
Time2Tri
Geplaatst: 02-09-12 08:47
Klopt Marley ...lampen zijn een aardig kostenplaatje .
Maar goed nog 1 voor het halletje en dan zijn alle resten van de vorige eigenaar weg . 5 Jaar geleden was ik iig blij dat er aardig wat lampen bleven hangen , zo hoefde ik niet meteen alles nieuw te kopen .
Bah, wij waren vanmorgen al op de antiekmarkt; was daar echt he-le-maal niks te beleven Voor niks op tijd opgestaan Hadden echt weinig kraampjes en bij de kasten-meneer (hal waar we vorige keer een kast gevonden hadden) was het ook al niks. Dus na 30 minuten zijn we weer in de auto gestapt.
Over 2 weken krijgen we ons naambordje met huisnummer en over 3 weken ongeveer zal het stoeltje klaar zijn. Ben zo benieuwd hoe ie eruit ziet als ie klaar is!!
Jammer Vank! Wel goed voor de portomonnee Vandaag twee taps toe lopende vazen (van die hoge) gekregen van een vriendin die er zat van was! Volgende maand maar eens kijken voor wat mooie takken bij de Intratuin...
ik val heel even binnen hoor jongens, maar hebben jullie ervaring met overzetplinten? Werkt dat een beetje fijn? We proberen eens te kijken of we wat minder schuurwerk voor onszelf kunnen verzorgen en dan zijn van die overzetplinten wel handig lijkt mij. en als jullie ze hebben, waar hebben jullie ze vandaan en is het een beetje te betalen?