Ja ik denk ook wel dat dat nog komt Voorlopig iig niet meer rijden met die kou Ik les met zomerhandschoenen en handvatverwarming op 100%, examinator vroeg al of ik geen winterhandschoenen aan wilde. Even geprobeerd maar kon er echt niet mee omgaan! Maar wel een geluk, blijkbaar had de examinator gezegd omdat ik zomerhandschoentjes aanhad ik niet op de snelweg hoefde te rijden Heb alleen een stuk 80 moeten rijden haha. Toch een voordeel!!!
Thanks! We begonnen met lopen en parkeren, toen langzame slalom, die mislukte, toen de uitwijk, snelle slalom, noodstop, precisiestop en het achtje
Ik ben trouwens zelfs nog gevallen in het oefenuurtje van tevoren met het achtje,ik scheet echt bagger dat ik na mijn mislukte langzame slalom ook het achtje als tweede langzame oefening moest doen.
Zaterdag heb ik weer les om half 1,en inderdaad,vastvriezen gegarandeerd
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 03-12-14 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ahh op het achtje na fijne oefeningen! En maar 1tje dubbel hoeven doen? Goed zeg!!
Nina_14: het was hier -1 graden. Ik had 2 thermoleggings, motorbroek, hemd, tshirt, vest, motorjas en handschoenen. Het enige was bevroor waren mijn tenen
Lopen en parkeren vond ik ook niet zo lastig. Kreeg hem alleen met geen mogelijkheid op de bok Uiteindelijk zei de examinator dat ik hem wel op de zijstandaard mocht zetten
Mijn lesmotor heeft geen bok daar heb ik dan mazzel aan gehad,want dat ding is loodzwaar
Goldie
Geplaatst: 03-12-14 18:46
Liselot schreef:
Lopen en parkeren vond ik ook niet zo lastig. Kreeg hem alleen met geen mogelijkheid op de bok Uiteindelijk zei de examinator dat ik hem wel op de zijstandaard mocht zetten
Ja dat dus... Van de week al gedroomd dat ik hem niet op de bok kreeg en meteen gezakt was
Lopen en parkeren was ik inderdaad ook bang voor, gewoon veel oefenen bij het lessen! Ik ging een aantal x in het weekend naar CBR toe en dan vast oefenen