Vandaag als ik op tijd klaar ben maar eens kijken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
matasja schreef:@mauvestraat de badkamer is er zeker van opgeknapt, was allemaal babyblauw, ja vraag me niet hoe je het verzint... nu hebben we een witte muur, met grotere steensoort, de vloer is zwart lijsteen en een stoomcabine/masage/stortdouche erin ipv een babyblauwe douchecabine... plafond was bekleed met laminaat, is nu netjes gestuukt, ziet er heel anders uit.
maar dan nog was ik niet blij met de staat van mijn o zo fijne flextubs.
het waren die kleine, niet die grote wasmanden zeg maar. daar heb ik er nog 3 van, maarja om ze daar nou slobber in te geven, ze zien me aankomen whahah
Davinia_ schreef:Ik ben gisteren ook geweest. Jeetje, wat een drukte, niet normaal! Je stond ongeveer in de file in de winkel, met z'n allen achter elkaar, je kon elkaar niet inhalen enzo
Jolien87 schreef:Davinia_ schreef:Ik ben gisteren ook geweest. Jeetje, wat een drukte, niet normaal! Je stond ongeveer in de file in de winkel, met z'n allen achter elkaar, je kon elkaar niet inhalen enzo
Gezellig![]()
Dat hebben we hier in Zwolle ook regelmatig, dan staan de rijen tot in de gangpaden.
En niemand die je erlangs wil laten, omdat ze veel te bang zijn dat je jezelf ergens halverwege de rij neerzet.![]()
Waar ik me ook altijd zo aan erger (algemeen bekend denk ik wel): zodra er een extra kassa wordt geopend, sprinten (ik kan het nieteens meer lopen noemen) de achtersten in de rij als gekken naar die nieuwe kassa.
Ik heb toen eens meegemaakt dat twee volwassen (!) mannen ruzie stonden te maken over wie er nu eigenlijk eerst aan de beurt was.
Zelf had ik dat eens toen ik met mijn zus ergens in de rij stond. Er kwam toen een man naast me staan waarvan we al dachten dat hij weleens kon voorkruipen. En ja hoor, toen ik eigenlijk aan de beurt was vond meneer dat hij wel eerst mocht. Kennelijk vond hij het heel normaal om eerst te gaan, hij zei iets in de trant van: "Ach doe toch niet zo moeilijk. Wat maakt het nu uit dat ik eerst ga?" Waarop ik hardop uitsprak dat ik het maar idioot gedrag vond. En wat deed hij? Hij trok aan m'n oor!![]()
Het had me minder verbaasd als hij me een klap had verkocht (was waarschijnlijk wel pijnlijker geweest), maar ik was echt helemaal van m'n apropos.
Nu kan ik er alleen nog maar smakelijk om lachen, stomme vent