Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kellyy

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:30

Bij ons volgens mij ook niet meer namelijk....

Vandaag als ik op tijd klaar ben maar eens kijken! :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:40

Bij de Deco werd mij verteld. Bij ons 'achter de bloemen'. Waar ook de mandjes staan en die tegelspreuken.
Kon ze niet vinden, maar schap bleek ook leeg te zijn haha!

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:51

Bij ons liggen ze momenteel op een kopstelling maar als ze in de winkel gewoon liggen, liggen ze bij de deco. Dat is meestal bij de bloemen, mandjes end.
Zeg gaan best snel dus kan zijn als ze niet veel bestellen dat je elke keer mis grijpt. Bij ons komen er bij à dagelijks 5 dozen binnen.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:59

Ga binnenkort maar is kijken in Ambacht en Zwijndrecht, anders toch maar even een keer naar Zoetermeer, dan weet ik zeker dat ze ze hebben, haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:21

Ik heb ook kennis mogen maken met DE glimspons, geweldig ding!
Heb m'n laarzen ermee gedaan, ze glimmen me tegemoet.
Hulde aan het glimsponsje! _/-\o_

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:25

zijn er nog ergens flextubs 15 liter te koop, ideaal voor slobber! helaas heeft mijn vriend ze gespot met het verbouwen van de badkamer..... daar kan geen slobber meer in zullen we maar zeggen

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:39

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de 15 of evt 40/45 liter flextubs maar kan ze nergens meer vinden -O-.

Is de badkamer mooi geworden? Het is vast de opgeofferde tubs waard :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:40

Volgens mij zag ik vandaag hier in Zwolle een vrouw ermee lopen, was wel een grote. Geen idee hoeveel liter. Heb er niet op gelet.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:45

Vriendin van mij is vanmorgen hier bij de action geweest (H. I. Ambacht) en daar heeft ze muurstickers gehaald. Ze hadden er nog best wel een heel aantal zei ze :)

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:51

Ze hebben tegenwoordig wel een vrij grote ronde, iets dunnere flexibele emmer met opstaande handgrepen maar die vind ik niet geschikt voor de paarden.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:05

hier hebben ze die flex tubs alleen in iets van 40liter.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:07

Weer goed geslaagd: 2 soorten fotopapier een grote vellen en een 10 X 15
aluwallet voor pasjes, impregneerspray, veters 2 soorten

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:12

@mauvestraat de badkamer is er zeker van opgeknapt, was allemaal babyblauw, ja vraag me niet hoe je het verzint... nu hebben we een witte muur, met grotere steensoort, de vloer is zwart lijsteen en een stoomcabine/masage/stortdouche erin ipv een babyblauwe douchecabine... plafond was bekleed met laminaat, is nu netjes gestuukt, ziet er heel anders uit.
maar dan nog was ik niet blij met de staat van mijn o zo fijne flextubs.

het waren die kleine, niet die grote wasmanden zeg maar. daar heb ik er nog 3 van, maarja om ze daar nou slobber in te geven, ze zien me aankomen whahah >;)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 00:26

Ik heb vandaag ook de muurstickers gehaald! Heb nieuw vloerbedekking en behang. Binnekort hoop ik ook een nieuw bed en wil graag de sticker; Don't dream your life, live your dream boven me bed. Gelukkig hadden ze hem idd in Ambacht! :D

M'n ma had ook 2 muurstickers. Ik had er trouwens 3... :o

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:40

matasja schreef:
@mauvestraat de badkamer is er zeker van opgeknapt, was allemaal babyblauw, ja vraag me niet hoe je het verzint... nu hebben we een witte muur, met grotere steensoort, de vloer is zwart lijsteen en een stoomcabine/masage/stortdouche erin ipv een babyblauwe douchecabine... plafond was bekleed met laminaat, is nu netjes gestuukt, ziet er heel anders uit.
maar dan nog was ik niet blij met de staat van mijn o zo fijne flextubs.

het waren die kleine, niet die grote wasmanden zeg maar. daar heb ik er nog 3 van, maarja om ze daar nou slobber in te geven, ze zien me aankomen whahah >;)

Ik geef dat hier in afwasteiltjes, ook van de action ;-)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:19

Ik ben gisteren ook geweest. Jeetje, wat een drukte, niet normaal! Je stond ongeveer in de file in de winkel, met z'n allen achter elkaar, je kon elkaar niet inhalen enzo :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:30

Davinia_ schreef:
Ik ben gisteren ook geweest. Jeetje, wat een drukte, niet normaal! Je stond ongeveer in de file in de winkel, met z'n allen achter elkaar, je kon elkaar niet inhalen enzo :=

Gezellig >;)

Dat hebben we hier in Zwolle ook regelmatig, dan staan de rijen tot in de gangpaden.
En niemand die je erlangs wil laten, omdat ze veel te bang zijn dat je jezelf ergens halverwege de rij neerzet. :=

Waar ik me ook altijd zo aan erger (algemeen bekend denk ik wel): zodra er een extra kassa wordt geopend, sprinten (ik kan het nieteens meer lopen noemen) de achtersten in de rij als gekken naar die nieuwe kassa.
Ik heb toen eens meegemaakt dat twee volwassen (!) mannen ruzie stonden te maken over wie er nu eigenlijk eerst aan de beurt was.

Zelf had ik dat eens toen ik met mijn zus ergens in de rij stond. Er kwam toen een man naast me staan waarvan we al dachten dat hij weleens kon voorkruipen. En ja hoor, toen ik eigenlijk aan de beurt was vond meneer dat hij wel eerst mocht. Kennelijk vond hij het heel normaal om eerst te gaan, hij zei iets in de trant van: "Ach doe toch niet zo moeilijk. Wat maakt het nu uit dat ik eerst ga?" Waarop ik hardop uitsprak dat ik het maar idioot gedrag vond. En wat deed hij? Hij trok aan m'n oor! :?
Het had me minder verbaasd als hij me een klap had verkocht (was waarschijnlijk wel pijnlijker geweest), maar ik was echt helemaal van m'n apropos.
Nu kan ik er alleen nog maar smakelijk om lachen, stomme vent :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:34

Wat een belachelijke vent! Ik had hem een klap verkocht... Als iemand aan me zit (ongewild) kan ik wel eens agressief worden :o

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:07

Jolien87 schreef:
Davinia_ schreef:

Gezellig >;)

Dat hebben we hier in Zwolle ook regelmatig, dan staan de rijen tot in de gangpaden.
En niemand die je erlangs wil laten, omdat ze veel te bang zijn dat je jezelf ergens halverwege de rij neerzet. :=

Waar ik me ook altijd zo aan erger (algemeen bekend denk ik wel): zodra er een extra kassa wordt geopend, sprinten (ik kan het nieteens meer lopen noemen) de achtersten in de rij als gekken naar die nieuwe kassa.
Ik heb toen eens meegemaakt dat twee volwassen (!) mannen ruzie stonden te maken over wie er nu eigenlijk eerst aan de beurt was.

Zelf had ik dat eens toen ik met mijn zus ergens in de rij stond. Er kwam toen een man naast me staan waarvan we al dachten dat hij weleens kon voorkruipen. En ja hoor, toen ik eigenlijk aan de beurt was vond meneer dat hij wel eerst mocht. Kennelijk vond hij het heel normaal om eerst te gaan, hij zei iets in de trant van: "Ach doe toch niet zo moeilijk. Wat maakt het nu uit dat ik eerst ga?" Waarop ik hardop uitsprak dat ik het maar idioot gedrag vond. En wat deed hij? Hij trok aan m'n oor! :?
Het had me minder verbaasd als hij me een klap had verkocht (was waarschijnlijk wel pijnlijker geweest), maar ik was echt helemaal van m'n apropos.
Nu kan ik er alleen nog maar smakelijk om lachen, stomme vent :=

Omg, wat een rare kerel :(:) ..
Toen ik nog bij de action werkte, en ik een nieuwe kassa opende. Zei ik altijd: De eerst volgende in de rij mag ook bij deze kassa komen. Dat werkte altijd heel goed, want omdat ik het benoemde, durfde niemand achteruit de rij als eerst in de nieuwe rij te gaan staan *\o/*

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:16

Ik had m uit reactie meteen gehoekt.. Ben nogal agressief als een vreemde aan me zit.. :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:34

Bij ons komt meestal de medewerkster de rij in om de eerst volgende te zeggen dat die welkom is bij kassa nr zoveel :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:40

ik had zn vent egt een stomp verkocht.

hier vragen ze ook altijd netjes of de eerste naar de volgende kassa wil komen ;)

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:17

de flextubs 15 l zijn uit het assortiment

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:12

Tja normaal gesproken ben ik er ook niet van gediend als iemand zomaar aan me zit, maar ik stond echt perplex. M'n zus zei nog iets van "Doe dat maar bij je eigen vrouw", die stond er namelijk ook een beetje schaapachtig naast. Het meest bijzondere vond ik nog dat het meisje/de vrouw achter de kassa niet ingreep...

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:36

loversyl schreef:
de flextubs 15 l zijn uit het assortiment

Jammer :evaw:. En de vierkante versie ook? Deze was iets groter.