Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lente schreef:Vraagje! Ik wil mijn meubels whitewashen maar het hout waarvan het gemaakt is is allemaal vrij licht. Dan krijg ik dus een beetje een fletsige roze/witte meubels ben ik bang terwijl ik juist een beetje dat oude/landelijke wil creëren.
Meer dat wit/grijzige zeg maar. Hoe los ik dit op?

dus hopen dat het goed komt nu.

. Kan wel heel mooi worden. Behang aan de binnenkant is inderdaad leuk, of een andere kleur aan de binnenkant vind ik ook heel leuk. 8nnemiek, ik vind je kamer juist wel gezellig zo! Zou van mij niet leger hoeven, maar ik ben dan ook een rommelkont.
. Op de foto leek het nog wat, maar het was echt een wrak. Ooit een gewoon kastje, waarvan iemand met allemaal oude planken een hoekkast achter de bestaande deurtjes heeft geprobeerd te maken, geloof ik. Uiteindelijk bleven alleen de deurtjes over en zo mooi waren die nou ook weer niet. En zo mislukt er ook wel eens een project. Het setje met stoeltjes en tafeltjes wat ik later heb gekocht is wel een heel groot succes, maar niet voor dit topc, want ik ben er zo blij mee dat ik ze niet ga pimpen. Gelukkig wordt het weer slecht weer, misschien dat ik dan eens aan mijn grote ladenkast toekom...