[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlackDancer

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:10

He mensen :D

Ik heb een Ipod probleem xD
Het is een 4G 32 gig ipod, en ik had er iets van 10 gig muziek op staan. Toen vandaag dacht ik: laat ik er nog maar eens wat andere leuke dingen opzetten, dus ik dat doen (programma: CopyTrans Control center) dus de ipod was bezig met synchroniseren.
Toen om een of andere belachelijke reden (xD) werd het draadje uit de computer getrokken door niet nader genoemd persoon. Synchroniseren afgebroken dus. Ik was bezig met iets van 8 gig erop te zetten, maar niets daarvan is op mijn ipod terecht gekomen. Toch geeft het programma aan dat ik 8 gig minder geheugen over heb op mijn ipod :S
Ik heb em al opnieuw op gestart (ipod) en computer ook, inmiddels alle muziek er weer opnieuw opgezet, maar het geheugen is nog steeds weg :(

Wat nu? Ineens een kwart van het geheugen weg, en ik wil er binnenkort vast nog wel meer op zetten...
Wie kan er helpen?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:41

ipod resetten naar de standaard instellingen?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:42

En voortaan iTunes gebruiken :P

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:47

Is het niet mogelijk dat het gewoon automatisch gaat ipv via de pc te gaan doen? van de zomer naar de wintertijd ging toch ook automatisch??? Ik ben ook niet zo blij mee dat ik m moet aan sluiten op de pc die heel slecht werkt en heel langzaam is. Ik ben erg bang dat mijn Iphone hierdoor verpest wordt.

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:07

Itunes is stom :P

Maar ik ga hem denk ik maar formatteren idd, wel alles weg, maar dat komt wel weer goed :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:56

Ik meld me hier ook maar, heb sinds koninginnedag een iPhone 4 in mijn bezit met een HI abbo. Heeeeeeeel erg tevreden mee, zwaaaaaar verslaafd aldus vriendje, maar dat besturings systeem van Apple aldus iTunes, wat een mutsen ding :=
In plaats van dat het allemaal snel gaat en makkelijk over te zetten is, zoals slepen van map naar map wat je met een usb stick ook doet, neeeeeee, het moet veeeeel moeilijker...

Ondertussen me maar wat meer gaan verdiepen in de updates, aangezien ik mijn ma de ogen wil gaan uitsteken met de kalender. Natuurlijk doet iTunes daar 5 uur over, met als gevolg dat ik nu zo voor de 4de keer op het knopje 'opnieuw downloaden' kan klikken..

Zucht.. ik zou me bijna gaan verdiepen in simpelere manieren van iPhone updaten...

edit: serieus, moest nog een half procent, en dan WEEEEER die wifi error. ^) ^) ^)
Ja, wifi werkt minder omdat er een dikke update gedownload moet worden :roll:

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:42

Realiseer je wel dat je nu met deze update een heel nieuw besturingssysteem op je telefoon krijgt gedownload := Dat duurt gewoom effetjes.

Kidooo! Is die van jou al verzonden? :D Ik hoor van een hoop mensen die hem de 21ste hebben besteld, dat hij verzonden is!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:45

Ja realiseer ik me. Alleen een beeeeeeetje jammer dat ie dan al voor de 4de keer op 1% stopt... ^)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:47

Ik heb dat ook gehad, het heeft bij mij uuuuuuuuuuuren geduurd voor ie alles helemaal gedownload had.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:12

Maar de snelheid waarmee iets gedownload word is toch vooral afhankelijk van je internet verbinding. Bij mijn was ie na 15 minuten oid wel binnen.

Of apple heeft het heel druk op de survers oid??

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:38

Hij zegt steeds 45 minuten, maar die zijn vaak wel binnen 20 minuten om. Maar heb volgens mij momenteel al 8 keer het spul lopen downloaden, maar iedere keer krijg ik weer een simpele internet-verbinding foutmelding, terwijl er niets aan de hand is met internet...

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:01

Misschien is je pc gewoon een beetje traag en je internet? Bij mij stond alles er zo op :))

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:58

Ik denk dat je PC af en toe de internetverbinding verbreekt? Zou goed kunnen.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:13

:)* Probleem gevonden!
Hij gaf steeds Error 3259 aan. Dit vervolgens gegoogled, alle firewalls opnieuw ingesteld (en dat ging niet heeeeeeeel simpel :') ) en vervolgens voor de, jawel, 12de x gedownload.
Toen uit pure wanhoop naar stal gegaan en toen ik zojuist terugkwam was de download eindelijk gereed :)

Hij is het nu aan het uploaden op de eifoon, ben benieuwd! :j

TurtleLove4Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:18

ik kom hier even binnenvallen in de hoop verlossing te vinden! :')
aangezien m'n oude laptop aan vernieuwing toe is, had ik een tijdje geleden beslist een nieuwe aan te schaffen.
maar dan een kleiner formaat en liefst nog een goede processor en snel internet,
een 13 inch ofzo, zodat ik 'm overal makkelijk kon meenemen.
nu heb ik me eigenlijk vorige week bedacht, en dacht ik beter een ipad 2 te kopen!
valt nog best mee van prijs, is compact (zoals ik wou) en snel.
deze zou ik dan vooral gaan gebruiken voor internet en muziek, aangezien mijn ipod is gestolen ;(
dan kan ik dus m'n oude nog gebruiken voor word en powerpoints en dat soort dingen die misschien toch nog niet zo handig zijn op de ipad.

nu is mijn vraag: is 16 Gb voldoende ? ik hoorde van vrienden van wel, als je hem maar niet volgooit met films e.d.
en ook: wat is nu het voordeel van de wifi met optionele 3G? deze is duurder dan die met enkel wifi..

alvast bedankt! :)

Wamelseweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 20:41

Hallo!
Ik heb zelf een BB 9780 en ben er heel blij mee! Vooral het emailen werkt echt fantastisch. Wel loopt hij af en toe een keer vast, maar dat is minimaal.
Nu kan ik volgende maand mijn contract verlengen en nu wordt die iPhone wel verleidelijk...
Wat ik graag wil weten, is of hier ook bokkers zijn die veel met hun iphone mailen. Of BB'ers die over zijn gegaan naar Iphone; mis je dat rode lampje niet verschrikkelijk ?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 20:55

Anne. schreef:
Realiseer je wel dat je nu met deze update een heel nieuw besturingssysteem op je telefoon krijgt gedownload := Dat duurt gewoom effetjes.

Kidooo! Is die van jou al verzonden? :D Ik hoor van een hoop mensen die hem de 21ste hebben besteld, dat hij verzonden is!

Jaaaa ikke heb hem sinds gisteren *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

En jij?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:05

@Wamelseweg, ik had een iPhone, toen een bb en nu weer een iPhone. Het rode lampje missen wen je vanzelf aan! Je kan op de iPhone nu ook de flitser instellen om aan te geven wanneer je berichtjes krijgt!

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:06

Zijn er soms nog mensen die problemen hebben met de trilmotor van de iPhone 4?
De mijn valt gewoon altijd uit zodat ik nooit hoor als ik gebeld wordt of een smsje krijg ;(
En buh, ik wil hem niet binnengeven dan ben ik hem 3 weken kwijt!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:13

xEliine schreef:
De mijn valt gewoon altijd uit zodat ik nooit hoor als ik gebeld wordt of een smsje krijg ;(

ja! Ik! en ik heb hetzelfde probleem met terug gebven.. haha

Wat bij mij wel helpt is even schudden met de phone.. of tegen de achterkant aan tikken...

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:24

_Rianne_ schreef:
xEliine schreef:

ja! Ik! en ik heb hetzelfde probleem met terug gebven.. haha

Wat bij mij wel helpt is even schudden met de phone.. of tegen de achterkant aan tikken...

Ja meestal helpt dat, daarnet hielp niks.. toen hebk ik hem heel hard tegen de deur geklopt en toen werkte ie weer :')
zou toch niet mogen he, je betaalt daar dan zoveel geld voor..

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:30

hmhm.. ik ben me er op aan het voorbereiden dat ik toch écht terug moet..

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:38

Ja ik ga maandag.. ben het echt beu.. misschien geven ze dan wel een nieuwe 4S hahaha

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:47

xEliine schreef:
Ja ik ga maandag.. ben het echt beu.. misschien geven ze dan wel een nieuwe 4S hahaha

Denk t niet de 4 is nog goed leverbaar...
Ben je verzekerd en hoe lang heb je hem?

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:04

Kido schreef:
xEliine schreef:

Denk t niet de 4 is nog goed leverbaar...
Ben je verzekerd en hoe lang heb je hem?

nee denk het idd ook niet :( nee niet verzekerd maar wel nog garantie :) heb 'm pas van in juli :)