Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@wouterpaard na 2 dagen pas leeg? Dat is niet snel hoor! Mijn galaxy ace gaat hoogstens 6 uur mee als ik er niks mee doe. Dan denk ik dat het wel lastig wordt om een mobiel te zoeken die nóg langer mee gaat
Kido schreef:Pasamba je oude abo blijft lopen tm de datum van je oude contract dan start je nieuwe contract.
Dus stel je oude contract loopt tm begin maart * drie maanden nu van te voren genomen* dan loopt tm begin maart je oude contract gewoon door en dan per je verleng datum start je nieuwe snap je?
Heb je nu wijzigingen doorgevoerd op je contract wat nu loopt gaat dit al in.
En anders ff bellen met je provider die kunnen je goed helpen!
Ikke heb een galaxy S liggen van negen maanden oud maar die gaat weg want ben overgestapt naar de iphone
Kido schreef:Pasamba je oude abo blijft lopen tm de datum van je oude contract dan start je nieuwe contract.
Dus stel je oude contract loopt tm begin maart * drie maanden nu van te voren genomen* dan loopt tm begin maart je oude contract gewoon door en dan per je verleng datum start je nieuwe snap je?
Heb je nu wijzigingen doorgevoerd op je contract wat nu loopt gaat dit al in.
En anders ff bellen met je provider die kunnen je goed helpen!
Ikke heb een galaxy S liggen van negen maanden oud maar die gaat weg want ben overgestapt naar de iphone