Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bumper schreef:Hoihoi
Ik wil graag de HTC Desire Z aanschaffen maar ik weet nog net niet of die zo geschikt is voor mij...
Ik maak veel foto's en wil ze dus ook duidelijk hebbem, wil graag (gratis) spelletjes op mijn mob doen, makkelijk smsen en natuurlijk allemaal van die handigge (hebbe) dingetjes
Wie heeft hem?
Edit: ik mag niet op internet, alleen bijv. 10 min per maand
Thomas schreef:bumper schreef:Hoihoi
Ik wil graag de HTC Desire Z aanschaffen maar ik weet nog net niet of die zo geschikt is voor mij...
Ik maak veel foto's en wil ze dus ook duidelijk hebbem, wil graag (gratis) spelletjes op mijn mob doen, makkelijk smsen en natuurlijk allemaal van die handigge (hebbe) dingetjes
Wie heeft hem?
Edit: ik mag niet op internet, alleen bijv. 10 min per maand
Je mag niet op internet? Mag het wel op je telefoon? Anders heb je namelijk niks aan een smartphone.
De foto's binnenshuis zijn iets minder, buiten zijn ze heel mooi!
Ik heb 'm nu 2 week, ben er helemaal wijs mee!
annastasia schreef:Wie van jullie is in het bezit van de wildfire?
Wat zat er allemaal in jullie doos?
Ik heb nl geen uitgebreide gebruiksaanwijzing en ook mijn SD kaartje mis ik.
bumper schreef:En welke telefoon raden jullie mij anders aan?
bumper schreef:Bedankt iedereen
Dan word het geen HTC, ik wil wel graag een tellie waar ik wel iets aan heb zonder internet
bumper schreef:Janine1990, Ik mag een abbo, als de mobiel maar gratis is
karin_88, Tja, maar ik weet niet of het hier thuis werkt of werkt het bij iedereen?
Janine1990 schreef:bumper schreef:Janine1990, Ik mag een abbo, als de mobiel maar gratis is
karin_88, Tja, maar ik weet niet of het hier thuis werkt of werkt het bij iedereen?
Nouja, abbo wat ik zojuist noemde was het goedkoopste met een HTC, ben bij Belcompany geweest, dus geheel onafhankelijk advies.
En op het hart gedrukt gekregen dat je erg echt internet bij moet nemen, en niet internet extra voor 5 euro per maand.
Overleg dat eens met je ouders, dat abbonement dat ik heb. Ik weet niet of het binnen jouw behoeften past.
Als je een router hebt, of een draadloze modem kan je gewoon thuis op internet. Moet je wel even wachtwoord invoeren.