Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celinee_ schreef:M'n vader is er mee bezig, maar er blijven kleine luchtbelletjes onderzitten. Heb jij dat ook?
x_spekkie_x schreef:Celinee_ schreef:M'n vader is er mee bezig, maar er blijven kleine luchtbelletjes onderzitten. Heb jij dat ook?
Kijk even op youtube naar zo'n filmpje. Ik had hem tot twee keer toe verkeerd opgedaanHet was niet geheel duidelijk met die rode lipjes enzo (voor en achterkant was dus niet duidelijk zichtbaar).
xxxdonja schreef:Ik vind het bellen raar, of ik ben gewoon blond.
Als ik iemand bel, of iemand mij belt, dan wordt mijn scherm vergrendeld, dan moet je op de vergrendeltoets drukken voor gesprekfuncties ofzo?Ik snap er niks van.
Iemand die me helpt?
x_spekkie_x schreef:xxxdonja schreef:Ik vind het bellen raar, of ik ben gewoon blond.
Als ik iemand bel, of iemand mij belt, dan wordt mijn scherm vergrendeld, dan moet je op de vergrendeltoets drukken voor gesprekfuncties ofzo?Ik snap er niks van.
Iemand die me helpt?
Ja, dat klopt. Meestal heb je die gespreksfuncties niet nodig (je kunt tenslotte gewoon met elkaar praten, de telefoon opnemen en ophangen). Wil je ze wel gebruiken: zoals bv het toetsenbord om een nummer in te voeren tijdens het gesprek, of de telefoon op luidspreker zetten... dan moet je dus de vergrendeltoets aan de zijkant eventjes ingedrukt houden. Dan kun je van die functies gebruik maken